Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har lydbøker liggende på dataen min som jeg vil ha inn på iPoden. Jeg bruker winamp til å legge inn musikk, men når jeg kom så langt som å legge inn lydbøker ble jeg litt forvirret.

Er det i det hele tatt mulig å få inn lydbøkene på den undermenyen som heter ''Lydbøker'' på iPoden med winamp? Eller er jeg nødt til å lage spillelister under ''Musikk'' som heter for eksempel Harry Potter 1? Det er jo uansett veldig tungvindt. :klø:

(Kan jo i samme slengen spørre om metoden for å legge inn video også da. Regner med det er noe lignende...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil jeg anbefale bruke iTunes til å organisere musikken på iPod/iPhone osv. Bruker du iTunes er latterlig enkelt å legge inn lydbøker, kan godt gi deg fremgangsmåten der!

I alle fall så er cluet å merke filen som mediatype lydbok/audiobook istedet for musikk. Kan hende det er noe av det samme i winamp? Har mac, så får ikke testa ut selv, men er jo verd et forsøk :)

Skrevet

Nå vil jeg anbefale bruke iTunes til å organisere musikken på iPod/iPhone osv. Bruker du iTunes er latterlig enkelt å legge inn lydbøker, kan godt gi deg fremgangsmåten der!

I alle fall så er cluet å merke filen som mediatype lydbok/audiobook istedet for musikk. Kan hende det er noe av det samme i winamp? Har mac, så får ikke testa ut selv, men er jo verd et forsøk :)

Jeg har prøvd iTunes, men har aldri fått det helt til. :sjenert: Hm, men jeg skal ihvertfall prøve å merke filene med lydbok. Takk for tipset!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan får man merket filene med lydbok da?

- Må ha det inn med t-skje...

Skrevet

Det gjør du i iTunes. Det er alltid best å bruke den tilhørende programvaren. For å legge innhold i iTunes, trykk ctrl+o og velg innhold. I iTunes kan du da gjøre om merkingen med høyreklikk. Windowsprogrammer vil sjelden få til den samme brukervennligheten som Apple mht iPod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...