^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Altså, jeg har lydbøker liggende på dataen min som jeg vil ha inn på iPoden. Jeg bruker winamp til å legge inn musikk, men når jeg kom så langt som å legge inn lydbøker ble jeg litt forvirret. Er det i det hele tatt mulig å få inn lydbøkene på den undermenyen som heter ''Lydbøker'' på iPoden med winamp? Eller er jeg nødt til å lage spillelister under ''Musikk'' som heter for eksempel Harry Potter 1? Det er jo uansett veldig tungvindt. :klø: (Kan jo i samme slengen spørre om metoden for å legge inn video også da. Regner med det er noe lignende...)
Nalla Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Nå vil jeg anbefale bruke iTunes til å organisere musikken på iPod/iPhone osv. Bruker du iTunes er latterlig enkelt å legge inn lydbøker, kan godt gi deg fremgangsmåten der! I alle fall så er cluet å merke filen som mediatype lydbok/audiobook istedet for musikk. Kan hende det er noe av det samme i winamp? Har mac, så får ikke testa ut selv, men er jo verd et forsøk
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Nå vil jeg anbefale bruke iTunes til å organisere musikken på iPod/iPhone osv. Bruker du iTunes er latterlig enkelt å legge inn lydbøker, kan godt gi deg fremgangsmåten der! I alle fall så er cluet å merke filen som mediatype lydbok/audiobook istedet for musikk. Kan hende det er noe av det samme i winamp? Har mac, så får ikke testa ut selv, men er jo verd et forsøk Jeg har prøvd iTunes, men har aldri fått det helt til. Hm, men jeg skal ihvertfall prøve å merke filene med lydbok. Takk for tipset!
Lady Lovelylocks Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hvordan får man merket filene med lydbok da? - Må ha det inn med t-skje...
tineline Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Det gjør du i iTunes. Det er alltid best å bruke den tilhørende programvaren. For å legge innhold i iTunes, trykk ctrl+o og velg innhold. I iTunes kan du da gjøre om merkingen med høyreklikk. Windowsprogrammer vil sjelden få til den samme brukervennligheten som Apple mht iPod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå