Gjest sunshine-t Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 hva slags tannkrem syntes dere funker? jeg har prøvd natural whitening, den fra tvshop og HM, og den funket bra syntes jeg. men viss det er andre "vanlige" tannkremer som funker, så er jo det bra det da, slipper å pusse tennene to ganger liksom en gang med "slipe-gusj" og en gang med vanlig..
*Lisa* Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Bruker ikke sånn tannkrem selv, så jeg kan ikke svare deg. Bare kom på at jeg leste denne artikkelen for litt siden Whitening-tannkrem virker ikke *Lisa*
Bradshaw Skrevet 13. september 2003 #3 Skrevet 13. september 2003 Jeg har ikke funnet en tannkrem som funker ihvertfall, men pass på anng den whiteninggreia, det sliter veldig på tennene og de blir dobbelt så missfarvede hvis du slutter å bruke den!!! Dette merket ihvertfall jeg!
Crazee Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 Hmmm - meinar eg leste/høyrte tidlegare her i veka at whitening-tannkremar ikkje fungerer - i alle fall ikkje så lenge dei ikkje inneheld ulovlege ingrediensar...
Lillebi Skrevet 14. september 2003 #5 Skrevet 14. september 2003 Jeg synes ikke de Whitening tannkremene som man får kjøpt i Norge virker. Men da jeg bodde i USA brukte jeg en Baking Soda tannpasta en periode som funket veldig bra. Så bakepulver har nok en viss effekt..
Gjest sunshine-t Skrevet 14. september 2003 #6 Skrevet 14. september 2003 ok.. jeg syntes jaffal ikke at jeg fikk noe dobbelt så gule tenner når jeg sluttet å bruke den whitening-greia. men jeg har kanskje bare vært heldig. ikke vet jeg takk for linken, lisa!!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 En som er fin er Denblane fra Darphin (ja, riktig, et hudpleiefirma ). Den inneholder ikke blekemidler. Det som gjør tennene hvitere er planteekstrakter. Da jeg prøvde denne var jeg veldig overrasket over hvor god den var. Adina M.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Adina: hvor får mna tak i den tannkremen? Finnes den i Norge? Og er det noen som har prøvd de crest stripene som finnes på nettet?
Keira Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Ser du spør om tannkrem, men vil likevel fortelle at jeg kun har hatt positiv virkning med blekeskinner. Det må gjøres gjennom tannlege, men er uhyre effektivt og holder lenge. Ulempen er at det koster litt. Rundt 1500 pr kjeve. Da får du slike blekeskinner du fyller med et middel, og så sover du med dette om natten. Allerede etter første natt så jeg forskjell. Etter en uke kan du stille som fotomodell (se bildet ) Om man etter et par år mener man vil bleke litt igjen, trenger man bare å kjøpe mer middel, for skinnene har man, og de kan brukes igjen. Jeg fikk i alle fall et nytt og fantastisk smil på denne måten.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 Ja, den finnes i Norge. Hudpleiesalonger som fører Darphin har den sikkert. Det spørs hvor du bor, men et sentralt sted i Oslo er faktisk Magic på Oslo City. Adina M.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Ser du spør om tannkrem, men vil likevel fortelle at jeg kun har hatt positiv virkning med blekeskinner. Det må gjøres gjennom tannlege, men er uhyre effektivt og holder lenge. Ulempen er at det koster litt. Rundt 1500 pr kjeve. Da får du slike blekeskinner du fyller med et middel, og så sover du med dette om natten. Allerede etter første natt så jeg forskjell. Etter en uke kan du stille som fotomodell (se bildet ) Om man etter et par år mener man vil bleke litt igjen, trenger man bare å kjøpe mer middel, for skinnene har man, og de kan brukes igjen. Jeg fikk i alle fall et nytt og fantastisk smil på denne måten. Samme her! Hvite (og fine naturligvis) tenner har saa mye aa si!! Jeg foeler meg saa mye bedre etter at jeg bleket tennene mine! Clea
Rachel Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 For tre dager siden kjøpte jeg en ny en som heter Clinomyn Gel. (Blekgrønn og hvit tube) Skal si fra om den virker... (Og jeg som ikke røyker og drikker kaffe..)
Mathias Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Hmmm - meinar eg leste/høyrte tidlegare her i veka at whitening-tannkremar ikkje fungerer - i alle fall ikkje så lenge dei ikkje inneheld ulovlege ingrediensar... Stemmer. Virker ikke mer enn andre. Har det fra min familie m tannleger iallefall.
Kame Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Ingen som har prøvd Britesmile altså? (Den behandlinga de gjør med laser i endel salonger i større byer i Norge nå.) Jeg har veeeeeeeeeldig lyst til å prøve dette neste gang jeg peller meg til Oslo!
Gjest Cleopatra Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå