Gå til innhold

Sløret mitt kom i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig ha laget sløret mitt selv, men jeg ble egentlig ikke fornøyd, så jeg bestillte og i dag kom det. Jeg skulle ha et på 110 cm, men det viser seg at det er 2 meter. Greit nok at jeg fikk kjøpt det billig, 350 kroner, sydd. Men jeg har ikke lyst til å sende det tilbake, da jeg har ventet 7 uker på det.

Det har sånne broderikanter på seg, så jeg får ikke kortet det inn.

Noen glupe ider her? Ikke aktuelt å kjøpe nytt, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med de som har laget det og høre om de kan hjelpe deg?

Skrevet

Ta det med til en "lokal sydame" og hør om hun kan fikse det, da slipper du å sende det tilbake og vente i det lange og brede. Det er ikke sikkert man trenger å legge det opp fra "bunnen" der broderiet er, kanskje man kan klippe av kammen, korte ned lengden fra toppen og sy kammen på igjen.

Men jeg hadde sendt en klage og bedt om å få tilbake noen av pengene som du må bruke på å fikse det, lengden var jo feil! Eventuelt be de sende nytt i rikitg størrelse, og si at du kan returnere det første når du får det riktige.

Lykke til :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde et slikt slør som var for langt. Jeg løste det med å feste sløret slik at lengden ble riktig, og det som ble igjen i toppen av sløret hang på undersiden. ca ned til skuldrene til meg da. Litt vanskelig og forklare, men her har du et bilde av det.

Blondekanten du ser er toppen på sløret som er på undersiden.

post-15390-1269976616,2489_thumb.jpg

Endret av øyenstikker
Skrevet

Ta kontakt med de som har laget det og høre om de kan hjelpe deg?

De holder til omtrent 40 mil fra meg. Så det funker ikke. Men jeg får stikke til en eller annen lokal sydame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...