Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Heia! Er det noen som kan gi meg tips om et bra pudder? Tenkte å bruke det over foundation, og skal kanskje kjøpe et fargeløst/transparent et da? Har diverse kompakte pudder, men tror det er feil nyanse til meg for det ser litt oransje ut og noen av dem gjør porene mine mer synlige! Please help me!!
Spirit Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg bruer Isadora sitt kompakt pudder. Den er veldig bra. Jeg brukte en annen type før, og den var feil nyanse og de hadde ikke den nyansen som passet til min hud heller. Isadora er et veldig bra merke synes jeg da
Ping! Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Vil du ha et pudder som matter, eller bare for å sette foundationen?
Snasen Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hvorofr ikke teste ut glominerals? Det er det beste pudderet/foundationen jeg har prøvd. Den skjuler eventuelle porer/arr, eller hva man måtte ha. Den fremhever ikke porene slik BE gjør. Bruker da denne. Den har jo farge, og er ikke billig, men du får den billigere på ebay. Til under 200 kroner. Ellers har kanebo et løspudder som er transparent, men det er ikke så veldig dekkende. Og det er en fordel å finne riktig farge, mtp at du mener pudderene dine fremhever porene dine.
Honesty Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Bare Escentuals Mineral Veil kan også brukes for å sette eller matte ned vanlig foundation, og har den fordelen at det er veldig finkornet, og blir usynlig på huden.
Lykkelitenen Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg bruker everydayminerals til dette. Setter foundation med løspudderet og har med et kompaktpudder i samme merke til tuch ups i løpet av dagen. Synes at mineralpudderet dekker bedre enn vanlig kompaktpudder og holder bedre. Ser også mer naturlig ut, blir ikke så "Puddret". Brukte før kun mineralpudder, men sliter med at jeg blir så utrolig blank av dette. Etter at jeg gikk over til et tunt lag foundation med et tynt lag mineralpudder har jeg blitt mindre blank, sminken varer lengre og resultatet blir mer naturlig
Jade Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Bruker Bare Escentuals Mineral Veil, eller Finishing Dust fra Everyday minerals. Merker ikke forskjell på dem
miramia Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Jeg bruker MAC Mineralize skinfinish natural, den er rett og slett perfekt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 TS her! Takk for alle svar! Jeg tenker på et pudder som skal "sette"/matte foundationen, som noen nevnte, altså til bruk over foundationen, ikke som foundation. (Noen foundationer er vel av mineralpudder?!) Og da trenger vel ikke pudderet jeg er på utkikk etter ha noe særlig farge, for utjevning av huden gjør allerede foundationen?!
Ping! Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 I såfall liker jeg Mac sheer loose powder ganske godt. Jeg bruker NW20 i det pudderet, noe jeg tror de fleste nordiske kler så lenge man påfører med en lett hånd og ikke pakker på seg 15 lag. Setter foundationen og matter litt ned
Gjest Vampen Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Jeg liker veldig godt Nars Loose Powder. http://www.hqhair.com/make-up/nars/loose-powder Den ser veldig fin ut på, det eneste jeg ikke liker med den er at jeg ikke blir helt venner med den store boksen den kommer i.
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Jeg bruker Tikei Finishing Veil matte til dette og synes det funker kjempebra. Billig er det også.
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Ingen over eller ved siden av: Ben Nye "Fair" pudder fra Visage i Oslo. (Kan ringe å få den sendt) http://heidilarsen.blogg.no/1268566906_ben_nye_fair_transluc.html (Heidi larsen blogg)
lillelilje Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Jeg liker best MAC skinfinish natural i T-sonen til daglig. Skal jeg ha noe for å sette foundation og få det til å vare litt mer strekker jeg meg etter Chanel translucent powder. Den matter ned uten å gjøre hår og tørr hud synligere.
BeautyFuzz Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 MAC skinfinish Natural er bra, men også MAC blotpowder. Den setter makeupen og matter. Den er nesten gjennomsiktig har litt farge ( men veldig lite)..
Gjest Heidila Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 Ser lonely angel har linket til bloggen min. hyggelig ! Jeg tenkte det samme når jeg leste posten. Ben Eye er virkelig kjempebra. Et pudder uten farge som passer yppelig til å legge over foundation. Den er veldig billig også ! ring visage i Oslo,så sender de deg om du ikke bor i Oslo. www.visage.no <--- Der finner du adresse og tlf nummer . God påske alle sammen !
mari4ever Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 Ingen over eller ved siden av: Ben Nye "Fair" pudder fra Visage i Oslo. (Kan ringe å få den sendt) http://heidilarsen.blogg.no/1268566906_ben_nye_fair_transluc.html (Heidi larsen blogg) hei du:) matter dette bra da? trenger et som matter godt ned jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Bare Escentuals Mineral Veil kan også brukes for å sette eller matte ned vanlig foundation, og har den fordelen at det er veldig finkornet, og blir usynlig på huden. Bruker Bare Escentuals Mineral Veil, eller Finishing Dust fra Everyday minerals. Merker ikke forskjell på dem TS her! Tenkte bare å gi en oppdatering på pudder-fronten.. Jeg gikk for den fra "Bare Escentuals" som heter "Mineral Veil" som dere jeg har sitert tipset om - bestilte den på ebay, så nå venter jeg spent.. God Påske til dere alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå