meelissa Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har bestilt noe fra feelunique, og det ble over 200 kroner, så må jo betale toll eller hva det er på posten. Men har hørt at feelunique returnerer dette Noen som har en "mal" på hva man skriver i en mail der man ber om refundering? Er ikke så god i engelsk, så jeg aner ikke hva jeg skal skrive..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Her finner du fremgangsmåte og forslag til tekst: http://hudenmin.com/2010/01/13/netthandel-feelunique/
Jesse Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 (endret) Lurte på akkurat det samme, fikk en pakke derfra idag, så takk Endret 30. mars 2010 av Jesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå