Gå til innhold

hjelp...vil ikke forelske meg

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerblomst
Skrevet

Jeg tror jeg holder på å forelske meg i en fyr... ble kjent med han for et par uker siden, vi prater litt, sender sms, selv om jeg prøver å la være er det som om noe trekker meg mot han hele tiden. :( Dette kan ikke skje, er midt i en svært vanskelig studie og har rett og ikke slett råd til å stryke på eksamen eller ta året på nytt (vet det av tidligere erfaring da jeg er svært emosjonell person)

Jeg er bare såå forvirra hvordan kan det være umlig at han dukker opp i tankene mine så ofte vil prate med han i timesvis.

Trenger råd om hvordan jeg kan kontrollere følelsene mine før det tar kontroll over meg?? Hvordan glemme han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg holder på å forelske meg i en fyr... ble kjent med han for et par uker siden, vi prater litt, sender sms, selv om jeg prøver å la være er det som om noe trekker meg mot han hele tiden. :( Dette kan ikke skje, er midt i en svært vanskelig studie og har rett og ikke slett råd til å stryke på eksamen eller ta året på nytt (vet det av tidligere erfaring da jeg er svært emosjonell person)

Jeg er bare såå forvirra hvordan kan det være umlig at han dukker opp i tankene mine så ofte vil prate med han i timesvis.

Trenger råd om hvordan jeg kan kontrollere følelsene mine før det tar kontroll over meg?? Hvordan glemme han?

Er det så farlig? Kan du ikke bare bli litt tøffere med deg selv og sette av tid til lesing? Dette er en utmerket anledning til å bygge litt råere karakterstyrke. Hvis du skal bruke tid med den gutten, så kan du også fortelle om studiene, og vanskelighetene med å konsentrere seg nok. Da vil du kanskje oppdage at han støtter og backer opp ditt studiearbeid fordi dere er i ferd med å bli ett lag. Ett vinnerlag.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over.

Det er jo ikke lenge til sommerferie.

Si ifra at du er veldig interessert i å fortsette kontakten, men at du fram til sommerferien må prioritere skolen.

Etter eksamen, derimot, så er du vel klar for litt mer involvering?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sommerblomst

Saken er at det er jeg som holder på å gå til vanvidd, har det rett og slett ikke bra, klarer ikke konsentrere meg, leser en side 100 ganger for å forstå det, klarer heller ikke å spise, er lykkelig og ulykkelig på samma tid:( vil ikke gå gjennom dette:( gjør vondt vil ikke at noen andre skal ha så mye makt over meg emosjonelt, jeg kommer til å stryke i år hvis jeg ikke får gjort noe med følelsene mine, hva skal jeg gjøre?? Noen som har opplevd noe lignende?

er 23 år og studerer på universitetet, bare for å si at dette ikke er noe fjortis greie.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Skrevet

Forelskelsen kan avbrytes med medikamenter, men det er jo ganske inngripende da å bruke medikament som blokkerer for dopamin og endorfiner... har nok diverse bivirkninger vil jeg tro ;)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner meg igjen alt for godt i din situasjon, Sommerblomst.

Når jeg blir betatt av en person, glemmer jeg gjerne alt rundt meg og greier ikke å fokusere på noe som helst. Da sover jeg gjerne dårlig også.

Jeg er ikke på utkikk etter noen, egentlig, da jeg fremdeles bearbeider et vondt brudd. Bearbeidingen blir verre når personen som jeg i øyeblikket liker "svikter" meg etterhvert. Da trekker jeg meg mer og mer tilbake, men jeg prøver å takle det ved å holde meg veldig opptatt med andre ting, ha så lite kontakt som mulig med vedkommede - det fungerer der og da, men så kommer smellet.

Jeg antar at tiden ikke er rett for meg ennå til å få en partner, men jeg prøver å slappe av, ikke la meg stresse av "alle" rundt meg som har type/dame. Når du minst venter det... :)

Endret av sunglasses

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...