Gjest Bianca26 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei Nå skal jeg prøve meg på en ordlek tenkte jeg som heter gruble. Den kalles også kennedy games. Iallefall den går ut på at man får ulike tema og en bokstav, så skal man finne navnet på det temaet på akkurat den bokstaven og så får man poeng for hvor mange man klarer. Tror ikke det kan funke helt sånn her på forum som i praksis, men jeg prøver. Jeg tenkte jeg skulle liste opp 5 eller seks ulike temaer og en bokstav, og når vi ikke klarer å komme på noe mer på den bokstaven, kan noen andre velge en annen bokstav. Etterhvert kan man også endre tema. Ok Jeg begynner: Tema: Guttenavn bilmerker tv serier klesmerker filmer byer Bokstav: E Da var det å finne alle disse temaene på bokstaven E Noen som vil begynne?
pleiepike Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Vet ikke helt om jeg får det til, men jeg prøver!! Guttenavn Erik bilmerker El-bil tv serier Extra-trekning klesmerker Essie filmer Engler og demoner byer Edingburg
Gjest Bianca26 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Vet ikke helt om jeg får det til, men jeg prøver!! Guttenavn Erik bilmerker El-bil tv serier Extra-trekning klesmerker Essie filmer Engler og demoner byer Edingburg Guttenavn: Erlend Bilmerker: E klesmerker Ecco? det er sko men filmer: ET byer: Er egersund en by? jeg var skikkelig dårlig på dette
The Kitten Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Ny bokstav: H Guttenavn: Hans Bilmerke: Hino TV-serie: Hotel Cæsar Klesmerke: Helly Hansen Film: Hawaii Oslo By: Honolulu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå