Gå til innhold

Kan du spå meg?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter en lang og slitsom vinter, har det blitt slutt med meg og min kjære. Dette først og fremst pga. sykdom hos han, sikkert mange andre ting også, men det er ikke kjærligheten som har visnet. Kan du spå meg å se om denne personen kommer inn i livet mitt igjen, som kjæreste? Jeg vet dette virker en smule rart, men jeg er helt knust og desperat og har en sterk føleles om at dette forholdet ikke er over. Snille du som kan hjelpe, hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter en lang og slitsom vinter, har det blitt slutt med meg og min kjære. Dette først og fremst pga. sykdom hos han, sikkert mange andre ting også, men det er ikke kjærligheten som har visnet. Kan du spå meg å se om denne personen kommer inn i livet mitt igjen, som kjæreste? Jeg vet dette virker en smule rart, men jeg er helt knust og desperat og har en sterk føleles om at dette forholdet ikke er over. Snille du som kan hjelpe, hjelp meg!

klart det.

Velg 6 tall f.o.m. 1 t.o.m. 52

Velg så mellom tallene 1, 2 og 3

Så skal jeg gi deg svar "ja" "noe sikkert "noe usikkert" eller "nei"

Gjest AnonymBruker
Skrevet

klart det.

Velg 6 tall f.o.m. 1 t.o.m. 52

Velg så mellom tallene 1, 2 og 3

Så skal jeg gi deg svar "ja" "noe sikkert "noe usikkert" eller "nei"

Hei så fint at du forsøker å hjelpe meg:) Det første tallet jeg velger er(de mellom 1 og 52 7, deretter velger jeg tall nr 2, så komer tall nr 10, nr 8, nr 12 og nummer 13.

Neste tall blir tall nr 3.de (på 1-2-3)

Tusen tusen takk.Klem

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei så fint at du forsøker å hjelpe meg:) Det første tallet jeg velger er(de mellom 1 og 52 7, deretter velger jeg tall nr 2, så komer tall nr 10, nr 8, nr 12 og nummer 13.

Tusen tusen takk.Klem

Nei,beklager

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen tusen takk.Klem

Det er vanskelig med ja/nei spørsmål, så svaret kortene mine gav meg var at det er "noe sikkert", dvs at det er en del faktorer som spiller inn (ditt kort er sterkere enn den andre personens, men det forklarer jo også situasjonen som du beskriver. Hans kort er i hvertfall mer positivt enn negativt) men at det absolutt er en sjanse. Jeg har aldri spådd over internett før (gjør det utelukkende i sosiale lag), kanskje det er derfor det ble litt diffust svar. Det med valg av tall er viktig, de skal komme spontant og liksom bare "treffe" og kjennes riktig.

Jeg kan desverre ikke fortelle deg HVA du skal gjøre, men opptre som du har tenkt for jeg antar det er det disse tallene og kortene baserer seg på.

Lykken er på din side i hvertfall.

Jeg må si at jeg selv er skeptisk

Skrevet (endret)

...

Endret av Tanna
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig med ja/nei spørsmål, så svaret kortene mine gav meg var at det er "noe sikkert", dvs at det er en del faktorer som spiller inn (ditt kort er sterkere enn den andre personens, men det forklarer jo også situasjonen som du beskriver. Hans kort er i hvertfall mer positivt enn negativt) men at det absolutt er en sjanse. Jeg har aldri spådd over internett før (gjør det utelukkende i sosiale lag), kanskje det er derfor det ble litt diffust svar. Det med valg av tall er viktig, de skal komme spontant og liksom bare "treffe" og kjennes riktig.

Jeg kan desverre ikke fortelle deg HVA du skal gjøre, men opptre som du har tenkt for jeg antar det er det disse tallene og kortene baserer seg på.

Lykken er på din side i hvertfall.

Jeg må si at jeg selv er skeptisk

Tusen takk for hjeplen uansett.

Gjest Agurkolat
Skrevet

De kommer til å møte en høy, mørk kjekk mann. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ok å gotte seg over andres håp og sorg!

Denne mannen jeg har snakket om, er både mørk, høy og kjekk! Så kanjse du også kan spådommens kunst?!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det vil være litt fram og tilbake mellom dere en stund framover, kanskje vil dere også prøve på nytt igjen, men hvis det ikke blir forandringer i maktforholdet dere i mellom, tror jeg ikke dere blir "gamle og grå" sammen.

Og det blir ikke han som bryter ut, det blir deg!

Han har stor makt over deg, ikke fordi han er kontrollerende, men fordi du gjør hva som helst for ham, noe han benytter seg av. Dette må forandres hvis dere skal fortsette å være sammen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei. :)

Om det er slik at kjæresten din trenger tid for seg selv, så synest jeg du skal gi ham den tiden. Et brudd kommer ikke fra ingensteder, det er et problem der som er ganske vanskelig. Om problemet er basert på at han trenger mere tid alene, så er det ikke uløselig. Vær der for ham du og respekter valget hans, men ikke glem deg selv i alt det her. Kansje løsningen for deg er å dra ut å kose deg med de andre menneskene i livet ditt for å feire vennskapet dere har. En kjæreste er ikke alt i livet ditt, så ikke gi opp på deg selv selv om dere ikke er sammen lengre. Snakk med dine venner om saken, og prøv å ta rådene deres. Slutt med 'ja, men...' :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk fro at du/dere tok tid til meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...