MissStiles Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Skolen min har stengt hele påsken så da må jeg og gruppe mi finne et sted og jobbe. Gjerne et hyggelig sted. Hvor man kan sitte med laptop. Internett tilgang. Noen som har tips?
Green Lady Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 La Boheme på St.Haugen er et veldig fint sted. Billig, de har mat, drikke og bar. Samt koselige sittegrupper (om dere er flere), sofaer og trådløst internett. Enkelt å komme dit med 37bussen også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Er det nå så populært at en studentgruppe okkuperer mye plass i timevis på en kafé da? Jeg ville heller anbefalt et bibliotek - på biblioteket hvor jeg bor er det studierom som man kan reservere. Nettilgang er det også der
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Er det nå så populært at en studentgruppe okkuperer mye plass i timevis på en kafé da? Jeg ville heller anbefalt et bibliotek - på biblioteket hvor jeg bor er det studierom som man kan reservere. Nettilgang er det også der Jeg har en bekjent som driver café i et "studentområde" i en av landets største byer og hun er drittlei studentgrupper der en eller to av kanskje fem kjøper en latte og så sitter hele gjengen der og jobber i timesvis og okkuperer plass. Det er en café, ikke en lesesal eller et bibliotek...
indira_86 Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Lesesal eller bibliotek må da være bedre å jobbe i også? Kjempe irriterende med svære studentgrupper som okkuperer cafeer, er student selv, så ser ikke helt hvordan cafe er bedre plass å jobbe på enn lesesal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå