Arwen Skrevet 12. september 2003 #1 Del Skrevet 12. september 2003 Hvor tidlig ville dere bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 13. september 2003 #2 Del Skrevet 13. september 2003 Med en gang jeg har råd... Regner med at det blir shoppingrush der inne rett før jul, med påfølgende meldinger om utsolgte produkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Hva vil dere bestille? (I julegaver altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 13. september 2003 #4 Del Skrevet 13. september 2003 www.lookfantastic.com Frisørprodukter til halv pris og vel så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 13. september 2003 #5 Del Skrevet 13. september 2003 :oops: Kom akkurat på at du kanskje mente hvilke produkter... (?) Vel, styling er vel bankers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 13. september 2003 #6 Del Skrevet 13. september 2003 Mente nok hvilke gaver, ja. Har spesielt ei niese på 23 (Jeg er da ikke sååå gammel! :o ) som er vanskelig å finne noe til - skal definitivt ta meg en titt! Har så smått begynt med julegavehandelen, den er min substitutt for shoppemanien når fornuften seirer over lysten (og lommeboka!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2003 #7 Del Skrevet 13. september 2003 ooooo..jeg fant nettopp ut at de fører alterna serien.. ALTERNA HEMP SEED POLISHING GLOSS ...den er heeelt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. september 2003 #8 Del Skrevet 13. september 2003 Lurte på om jeg skulle kjøpe sånn øyevippe-krøller til en venninne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå