Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Bor i tredje etasje og må cat-proofe verandaen til sommeren. Tenker å kjøpe hønsenetting i 4-5 passende biter og henge opp. Grunnen til at jeg vil ha i enkelte biter og ikke en hel lang bit er for å gjøre det enklere å ta opp og ned. Men hvor får man kjøpe hønsenetting? Og er det sånn at jeg MÅ kjøpe to-tre meter i slengen og dele opp selv?
Pasha Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg ville ha prøvd meg på jernvare og byggevare butikker. Felleskjøpet har nok også, men det finnes jo ikke alle steder. Om de kutter opp i biter for deg eller ikke kommer nok ann på hvem du møter på og om det er mye å gjøre i butikken der og da.
Gjest Minimi Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har kjøpt det på byggmakker en gang i tida. Og hvis ikke de kutter for deg kan du bare klippe med en litt skarp kjøkkensaks. Saksa blir forøvrig ubruklig etterpå, men det funker fett
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Når jeg tenker meg om så har jeg jo avbitertang Så akkurat den biten var litt korttenkt! Har hvertfall en stor Maxbo i nærheten, så får vel høre der! -TS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå