Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brunetta
Skrevet

Beklager hvis dette blir rotete, men har ikke sove så mye som en time i natt.

Mannen min er utro, traff meg som en bombe hadde ikke misstanke en gang.

Vi har ett barn fra før og er i gang med å lagen nr to. For alt jeg vet så kan de hende vi er gravide nå.

Skulle vaske klær i går og fant en tlf jeg ikke hadde sett før i lomma hans. Tenkte ikke så veldig over det, han har jobb tlf så tenkte han hadde fått ny sånn.

På kvelden ringte den, jeg tok den som jeg pleier å gjøre med jobb tlf hans, han har vakt ordning. En meget forvirret dame svarte i tlf, hun stotrer og la på.

Når jeg tok en nærmere titt på tlf fant jeg masse intime meldinger og bilder. Ble så fortvilt at jeg kastet opp. Ringte min mann og sa at han ikke behøvde å komme hjem.

Når jeg sa at han kunne jo gjette hvorfor så begynte han å gråte.

Er helt utkjørt, veslegutten vår er som en propell hele dagen og jeg har ikke sove i natt.

Hva gjør jeg nå.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg er gravid.

Hvorfor gjorde han dette mot meg. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ein idiot! :kjefte: Kast han på dør - sånne menn er ikkje noko å samla på.

:klem:

Skrevet

Dette var en trist historie TS. har du en venninne du kan kontakte eller føler du at dette er såpass privat ennå at du ikke ser det som en løsning. Du trenger noen som kan ta vare på deg og passe på minsten.

Uansett om du ønsker å kaste han ut av livet ditt eller ikke, så blir du nødt til å snakke med ham (eller hyle og gråte for den saks skyld....) og han bør legge alle kort på bordet uten en eneste unnskyldning eller bortforklaring. Hvis dette ikke går så oppsøk et familievernkontor og si at det er krise. Det hender at man får time utenom ventelistene da.

Skrevet

Dette var trist å lese TS. Har egentlig ingen gode råd å komme med her. Håper du får det bedre etterhvert. *klem*

Gjest Jente27
Skrevet

Oj.. Dette var ikke noe hyggelig å lese og sikkert grusomt å oppdage.

Jeg tror det du må gjøre nå er først å forsøke å ta stilling til det.

Er kanskje "enkelt" for meg som en som står på utsiden å sitte og si, men kanskje en objektiv mening er litt som trengs for å få begynt å pusle bitene av degselv sammen igjen?

Først kan ett av to ting skje fra ham. Han angrer som en hund, vil velge deg og ber om tilgivelse. Eller han takker for seg og går.

I siste alternativ er det ikke mye å gjøre men i tilfelle det første så har du valgene her. Kan du tilgi noe sånt? Hva må evt til for å tilgi det? I tilfelle du tror at du kan i visse/gitte forutsetninger og rammer så må du sette opp disse som bastante krav.

Det vil ta mye jobb men et forhold kan komme på fote igjen etter utroskap. Men det er ikke alle som klarer eller orker å tilgi noe sånt. Sier ikke at de som ikke kan tilgi er dårlige mennesker, men vi har alle forskjellig tålegrense der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du ei god vnnine somdu kan åpne deg til. Fortelle henne hva som har sjedd? Det hjelper en god del å snakke om det før du eventuelt går til handling av saken.

Ikke skrik og hyl om du skal snakke med mannen din, prøv å kontrollere deg, men ikke spar på tårene, la han se hva han har gjort.

Synes du skal kaste han på dør, be han dra til *******.

Spør han hvorfor han gjorde det?

Om det hadde vært meg så ville jeg ikke tilgitt han, men det kommer jo an på hvordan du selv tenker om saken og føler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...