Gjest Espen Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei. Sliter litt med å komme over exen.. Nå er det snart en måned siden det ble slutt mellom oss. Jeg tok det ganske tungt, ble noen søvnløse netter. Vi hadde det fint sammen, syns nå jeg. Hun dro til utlandet på tur med noen venninner, for å besøke noen som studerer der. Hun kom hjem, men ville ikke treffe meg. Jeg skjønte at noe var galt, og satt meg i bilen og kjørte opp til henne. Etter mye om og men så kom hun ut og satt seg i bilen sammen med meg. Hun fortalte at hun ikke orket mer, at jeg var for barnslig, for umoden. Mange rare ting som jeg ikke helt hadde forventet å høre. Jeg er student, studerer hardt, og har en god jobb ved siden av, så var ikke sånne ting jeg var forberedt på å få slengt i ansiktet. Jeg spurte om hun hadde truffet noen andre, men det hadde hun ikke. Hun trengte bare være singel og være for seg selv. Hun lovet meg, og satt og gråt, at hun ikke hadde truffet noen andre. Men jeg tenkte som så: Bare hun har det greit så får det vel bare være sånn. I alle fall så er hun ærlig med meg. Så gikk det noen dager, og jeg fikk en melding fra en bekjent. Han bor tilfeldigvis i det landet hun besøkte, og studerer der nede. Han hadde hatt en ganske interessant samtale med en han hadde møtt på en fest. Han hadde blitt fortalt at han andre hadde truffet en digg jente, de hadde rota og kysset og holdt på. Navnet på den jenta viste seg å være det samme som på min x. Dette fikk jeg da vite etter at x-en min hadde sittet og løyet meg opp i ansiktet. Jeg traff henne et par dager etterpå, og sa ingen ting om hva jeg visste. Jeg ville høre det fra henne. Så jeg ba på mine knær: Vær så snill og vær ærlig med meg. Hvis vi fremdeles har noe sammen så er det i alle fall det!! Ærlighet. Men nei, det var ingen ting å skjule. Så jeg sa at jeg visste om alt sammen, og hun ble ganske irritert. Hun er ikke typen til å vise empati, noe jeg har vendt meg til. (Har lyst på en snill, empatisk jente neste gang ) Hun