Gjest Espen Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei. Sliter litt med å komme over exen.. Nå er det snart en måned siden det ble slutt mellom oss. Jeg tok det ganske tungt, ble noen søvnløse netter. Vi hadde det fint sammen, syns nå jeg. Hun dro til utlandet på tur med noen venninner, for å besøke noen som studerer der. Hun kom hjem, men ville ikke treffe meg. Jeg skjønte at noe var galt, og satt meg i bilen og kjørte opp til henne. Etter mye om og men så kom hun ut og satt seg i bilen sammen med meg. Hun fortalte at hun ikke orket mer, at jeg var for barnslig, for umoden. Mange rare ting som jeg ikke helt hadde forventet å høre. Jeg er student, studerer hardt, og har en god jobb ved siden av, så var ikke sånne ting jeg var forberedt på å få slengt i ansiktet. Jeg spurte om hun hadde truffet noen andre, men det hadde hun ikke. Hun trengte bare være singel og være for seg selv. Hun lovet meg, og satt og gråt, at hun ikke hadde truffet noen andre. Men jeg tenkte som så: Bare hun har det greit så får det vel bare være sånn. I alle fall så er hun ærlig med meg. Så gikk det noen dager, og jeg fikk en melding fra en bekjent. Han bor tilfeldigvis i det landet hun besøkte, og studerer der nede. Han hadde hatt en ganske interessant samtale med en han hadde møtt på en fest. Han hadde blitt fortalt at han andre hadde truffet en digg jente, de hadde rota og kysset og holdt på. Navnet på den jenta viste seg å være det samme som på min x. Dette fikk jeg da vite etter at x-en min hadde sittet og løyet meg opp i ansiktet. Jeg traff henne et par dager etterpå, og sa ingen ting om hva jeg visste. Jeg ville høre det fra henne. Så jeg ba på mine knær: Vær så snill og vær ærlig med meg. Hvis vi fremdeles har noe sammen så er det i alle fall det!! Ærlighet. Men nei, det var ingen ting å skjule. Så jeg sa at jeg visste om alt sammen, og hun ble ganske irritert. Hun er ikke typen til å vise empati, noe jeg har vendt meg til. (Har lyst på en snill, empatisk jente neste gang ) Hun fortalte at det bare var en liten flørt, men at de ikke hadde kontakt mer. Etter dette så spurte jeg min venn i utlandet om han kunne sjekke opp dette. Han fikk bekreftet av han andre at de pratet masse over Skype, og at x-en min hadde planer om å stikke ned og besøke han igjen, om bare et par uker. Nå var jeg temmelig langt nede. Å bli byttet ut med en annen er en ekkel følelse, men når du må finne ut fra en helt tilfeldig annen person, det gjør det bare mye værre. Jeg føler at jeg har kommet meg litt over henne, men jeg har fremdeles litt problemer. Vi hadde fantastisk sex sammen, men jeg kan bare ikke se for meg å ha sex med noen andre. Jeg blir nesten gal av å tenkte på at hun skal ligge med han andre. Det er en rar situasjon... Jeg tror selvtilliten min har fått seg en alvorlig knekk... Jeg ser på meg selv som dritt, og jeg klarer ikke presse meg selv til å komme over dette siste hinderet. Hva skal jeg gjøre? Følelsesmessig så er jeg en sucker etter søte snille små jenter. Etter dette forholdet vil jeg bare ha verdens snilleste lille jente. En ærlig og god person. Men, vi hadde så bra sex sammen. Det er ikke mange jenter som får det til å gå for meg, noe jeg er litt flau over, men hun var helt perfekt. Jeg er bare redd jeg skal ende opp med en liten søt jente med akkurat den personligheten jeg vil ha, men uten at hun kan tilfredstille meg seksuelt.
Gakkepus Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hei! Det er synd at forholdet endte slik. Hun har ikke vært rettferdig mot deg, sagt ting som du overhode ikke forventet. Selvtilliten din har fått seg et hardt slag. Men det vil gå over og du vil finne en jente, med forhåpentligvis, mer empati. Ta den tiden du trenger, og ikke ta sorgen på forskudd. Du vil nok være i stand til å ha sex med andre, kanskje ikke nå, kanskje ikke neste uke eller de neste månedene, men det kommer nok. Lykke til.
Havbris Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er helt sikker på at når du treffer en sånn ærlig, empatisk, snill og flott jente som du ønsker deg så vil seksuell tenning komme av seg selv. Og - snille, ærlige, empatiske jenter kan også være et fyrverkeri i senga! Tror ikke du har mye å frykte
Gjest Espen Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ah.. Det var fint å høre sånt fra dere:) Hjelper på sjelen. Takk.
Pokahonta Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Det rare med disse søvnløse nettene, med den grusomme lengselen, med den lave selvtilliten, angsten for å være alene og redselen for å ikke møte noen nye. Den er så jævlig og så reell når det står på... Likevel så går det over, og når du treffer ei jente med litt mere empati enn deg eksen din har, så vil du merke at sex er mye mer fantastisk da.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå