Gå til innhold

korleis skal eg få avataren min til å bevege seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har prøvd gif resizer, men den vil ikkje verte bra. Det kjem opp at eg kun kan leggje inn biletfiler når eg prøver å leggje den inn i KG...Kva gjer eg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den avataren du har nå du mener, så ser jeg at den beveger seg ihvertfall. :)

Skrevet

Hvis det er den avataren du har nå du mener, så ser jeg at den beveger seg ihvertfall. :)

:ler: Då ser du den gamle (ei som tek på seg neglelakk)? Ser du ein søt liten brun ting som tygg? Dersom du ser den, så forstår eg iallfall ikkje kva som er gale ;)

Skrevet

Måtte oppdatere litt, nå ser jeg den brune tingen (så den med neglelakk isted). Men den tygger ikke... :gjeiper:

Skrevet

Måtte oppdatere litt, nå ser jeg den brune tingen (så den med neglelakk isted). Men den tygger ikke... :gjeiper:

Nei, den gjer verkeleg ikkje det :kjefte::fnise: What to do??

Skrevet

Problemet er at eg får den i zip etter at eg har lagra den frå resizeren...

Skrevet

Finally :) Men den vart litt liten...

Gjest petre
Skrevet (endret)

:ler: Då ser du den gamle (ei som tek på seg neglelakk)? Ser du ein søt liten brun ting som tygg? Dersom du ser den, så forstår eg iallfall ikkje kva som er gale ;)

Vil ikke kalle den en søt ting, heller en irriterende brun ting som tygger infernalsk..

:)

Endret av petre
Skrevet

Vil ikke kalle den en søt ting, heller en brun ting som tygger infernalsk..

:)

Å, kom igjen då! Den er ganske søt, dersom du legg godvilja til ;)

Skrevet

Haha nå tygger den ja! Var kul, men kan nok kanskje bli litt voldsom når du ser den for hundrede gang... :fnise:

Skrevet

Haha nå tygger den ja! Var kul, men kan nok kanskje bli litt voldsom når du ser den for hundrede gang... :fnise:

:ler: Eg trur alle vil verte meir og meir glad i den ;) Den er jo så søøøøt ;)

Skrevet

Begynner ihvertfall å fnise litt for meg selv hver gang jeg ser den... :fnise:

Skrevet

Begynner ihvertfall å fnise litt for meg selv hver gang jeg ser den... :fnise:

Då har den jo gjort mykje! Ein god fnis forlengar jo livet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...