Drusilla Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Noen som har prøvd Funaki jeans? Hvordan er de i str? Er de gode i passformen?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har et par. Var veldig fornøyd da jeg fant dem, da jeg sliter litt med å finne jeans som passer til mine "kvinnelige former". Har litt rumpe og lår, og dama i butikken sa at disse buksene er lagd for det. Men jeg er dessverre ikke veldig fornøyd nå lenger, da jeg synes de har utvidet seg veldig. Blir hengerumpe nesten med en gang. Trodde jeg kjøpte dem trange nok, men burde kanskje prøvd å skvist meg inn i et nummer mindre. Har likevel tenkt litt på å prøve dette merket neste gang jeg skal kjøpe jeans også, men da må det bli en størrelse jeg nesten ikke får på meg!
mropenmind Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Noen som har prøvd Funaki jeans? Hvordan er de i str? Er de gode i passformen? j elsker funaki jeans! Har 2 par, begge m deilig stretch og mykt stoff! har en som heter monte carlo og en som heter chicago airforce blue, denne er helt rå! alle får sexy sprettrumpe i denne jeansen.. Min erfaring er at du må kjøpe funaki skikkelig trang, kos deg hjemme i buksen et par kvelder, sleng den i vaskemaskinen, så har buksen perfekt passform! j får ihvertfall godfølelsen i disse buksene :ler:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå