Gjest Abelone Skrevet 12. september 2003 #1 Del Skrevet 12. september 2003 Hvem synes du kom best fra den? Og verst? Jeg synes SV og AP gjorde inntrykk med sine argumenter og sin fremtoning. SYnes faktisk ikke KRF gjorde det så dumt heller (!) FRP stinket, syns jeg. Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. september 2003 #2 Del Skrevet 12. september 2003 Gadd ikke se på. En ting er å se slike programmer - men i hvert fall ikke nå. Det er lokalvalg - ikke Stortingsvalg. Og hva Jens eller Kristin mener om mer penger hit eller dit, er jo helt uspennende når jeg er opptatt av gangveien utenfor huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg synes Torstein Dahle er utrolig dyktig, og klarte seg godt i går. Synes også Kristin Halvorsen gjorde det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. september 2003 #4 Del Skrevet 13. september 2003 Fatter ikke hva de gjør der i studio - det er kommunestyrevalg!!! Jizes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 13. september 2003 #5 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg tror de er der fordi noen fremdeles stemmer på politikere ut fra ideologien til partiet, og ikke utfra hva den aktuelle kommunepolitiker syns om f.eks. gangvei. Forøvrig syns jeg ikke det var noen vinnere - syns det var mye sutring og barnestemmer som sa "jeg vil snakke ogsåååååå". ~Sissan - som venter til mandag med å dette ned fra gjerdet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 13. september 2003 #6 Del Skrevet 13. september 2003 -Hørte med et halvt øre. Var opptatt med andre ting, men hørte et og annet jammer i det fjerne. En og annen skjærende stemme og masse babling i hverandres munn. Partilederdebatter på TV...er så lite givende at det er mer spennende å scanne telefonkatalogen. For et SKUESPILL! Som om de har nubbesjanse til å få fram budskapene sine på denne måten? Den som kommer best ut av det er vel Halvorsen. Pga den sinnsvakt skjærende og gjennomtrengende stemmen sin. Også driver hun og TAR på motstanderne hele tiden. Innstudert hersketeknikk, vil jeg tro. De å drive å TA på dem. Hvorfor gjør hun dette? Ville børsta henne av meg som en mygg! Skulle hatt meg frabedt en sånn TAPÅ-greie altså. Skulle tatt seg ut om Jensemann satt der med to kvinnfolk rundt seg, og begynte å TA på armene deres hver gang han sa no' provoserende. Som en slags formildende faktor, på en måte, Halvorsen ser så jæklig UPROFF ut når hun gjør dette. Synes nå jeg da. Er så sløv på dette, at denne TAPÅ-greia overskygger det hun har å si... :slapp i år: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. september 2003 #7 Del Skrevet 14. september 2003 Hvorfor er det greit at ei dame driver og tarpå gutta hele tiden, men ekstremt ikke-allright at en mann gjør... Jo mer jeg tenker på dette, dess mer sprøtt fremstår det. Hvorfor blir ikke Kristin anmeldt for overtramp? For brudd på en eller annen lov? En slags "Du-brøt-privatsonen-min-lov" Hater at folk driver og tar på meg når jeg har no'vettugt å si. Skulle tatt seg ut, om jeg drev og strøk adm.dir over håret hver gang jeg skulle trumfe gjennom etellerannet... Hva har dette med lokalvalg å gjøre forresten. Er det ikke samferdsel, privatisering av vasketjenester ved kommunale bygninger, blomsterdekorasjoner på 17. mai og sjenerende hagestuer etc som er viktig nå? Hvilken hatt M-M bruker når hun vinker og denslags? Skjønner ikke koplingen. Vil ikke skjønne den engang. GUD: er stygt redd for at politikk på TV2 begynner å bli mer komisk enn bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #8 Del Skrevet 14. september 2003 Kristin! Uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 14. september 2003 #9 Del Skrevet 14. september 2003 Også driver hun og TAR på motstanderne hele tiden. Innstudert hersketeknikk, vil jeg tro. De å drive å TA på dem. Hvorfor gjør hun dette? Ville børsta henne av meg som en mygg! Skulle hatt meg frabedt en sånn TAPÅ-greie altså. Hun sa i sommer, i programmet Sommeråpent, at det var for å distrahere motdebatanten. Jens S, Valgerd og Carl I. Hagen var der også, det var snakk om debatteknikker osv. Hun sa at hun hadde brukt teknikken med stort hell overfor Hagen. Jeg hadde lagt merke til denne utrolig tåpelige klåingen før, men nå er jeg så opptatt og irritert av den at jeg ikke får med meg noe annet. Uønsket nærkontakt er en uting, uansett hvem det er som krenker rommet rundt noens kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 14. september 2003 #10 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg synes det er en fin måte av Halvorsen å få komme til orde på jeg. Rope mesterskap er langt mer usofistikert, etter min mening. Kommer selvfølgelig ann på hvor stor grad hun absolutt skal gjøre det på, men å legge en hånd på kneet til hagen å si "ja, rolig nå pus, la meg få snakke" - er ikke å forakte. Dessuten er det bare artig å se reaksjonen til Hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. september 2003 #11 Del Skrevet 14. september 2003 :o DU også mann40? Godt å se at jeg ikke er alene om dette! Det ser så jæklig idiotisk ut... manji...seriøst? Hersketeknikker er jo bare en måte å skjule et budskap på...Hvis hun var så trygg på budskapet sitt, hvorfor da ha behov for å herske på denne måten? Kan hun ikke da legge frem varene på en allright måte istedet for? Pluss at det ser sånn passe jentetaslete ut, synes jeg. Typsik jentete å drive å skal ta på. Hun burde kutta ut det der altså, for jeg tror hun kommer til å tape seriøsitet på det. Det å bruke en sånn: Nå-ska-jæi-jaggumeg-få'n-beklemt-teknikk er ikke bare utspekulert. Det er tåpelig. Politikk skal nå ikke være så karve seriøst til enhver tid, men det blir jo latterlig å oppføre seg som en sirkusklovn av frykt for ikke å ha gode nok varer å legge frem da. Da er det bedre å holde kjeft, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå