Gå til innhold

Hvilken serie vil jeg fram til?

Anbefalte innlegg

Gjest sue84
Skrevet

TRENGE HJELP!! Jeg har i flere måneder huska en serie jeg såg når jeg var LITT mindre.. ikke f om jeg finner ut hvilkena det er.. vet ikke hvor mange tima jeg har leta... d va en komedie som handla om to jenter som var søsken, og bodde me bestefaren.. hun ene hadde langt mørgt hår, og hun andre hadde kortere mørgt hår, og hun gikk ofte i snekkerbukse tror jeg.. det er d ENESTE jeg huska.... jeg blir gaaaaaaallllll.. INGEN so vet hva jeg snakka om :(

den gikk på tv før.. kansje 10 år siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette minner meg om en serie som het Alle tiders bestefar. Husker dessverre ikke hva den het på engelsk. Denne serien handlet i alle fall om en bestefar, og i muligens to jenter. Husker at det var en garasje der, og at hun ene jenta likte seg der.

Gjest reebok
Skrevet

TRENGE HJELP!! Jeg har i flere måneder huska en serie jeg såg når jeg var LITT mindre.. ikke f om jeg finner ut hvilkena det er.. vet ikke hvor mange tima jeg har leta... d va en komedie som handla om to jenter som var søsken, og bodde me bestefaren.. hun ene hadde langt mørgt hår, og hun andre hadde kortere mørgt hår, og hun gikk ofte i snekkerbukse tror jeg.. det er d ENESTE jeg huska.... jeg blir gaaaaaaallllll.. INGEN so vet hva jeg snakka om :(

den gikk på tv før.. kansje 10 år siden?

Hm... Har du noen flere opplysnigner? Nasjonalitet? Navn på rollefigurer/skuespillere? Stedsnavn?

Skrevet

Gi oss litt flere detaljer da.

Hudfarge, hvor gamle ca, et navn, hvilken by bodde de i i Serien, ....

Gjest sue84
Skrevet

Dette minner meg om en serie som het Alle tiders bestefar. Husker dessverre ikke hva den het på engelsk. Denne serien handlet i alle fall om en bestefar, og i muligens to jenter. Husker at det var en garasje der, og at hun ene jenta likte seg der.

det skal jeg sjekke opp :) takk.. når du sier det husker jeg en garasje jeg og ;)

Gjest sue84
Skrevet

har desverre ikke så mange opplysninger.. det va amerikansk vertfall, de va hvite. de jentene var kansje 13/16 år?

Gjest sue84
Skrevet

prøvte google alle tiders bestefar, men fant ingen serie som het det.. guud dette irriterer meg.. heheh

Gjest sue84
Skrevet

en ting til.. jeg var ganske sikker på at det var Barry Corbin som spilte bestefaren, men har søkt myye på han og ser ikke ut som det stemmer, da var det vertfall en som ligner veldig på han.. hehe.. klarer ikke gi mer info nå tror jeg :P

Skrevet

Kanskje man finner det hvis man finner ut hva Alle Tiders Bestefar het på engelsk. Jeg antar det var det norske navnet det gikk under på TV.

Gjest sue84
Skrevet

jeg prøvte oversette på alle mulige måter.. kom ingen info om alle tiders bestefar når jeg søkte.. dette kommer få meg til å bli gaal :P eneste jeg fant ut var at den gikk på tv rundt 1996.. var noen som hadde nemt det på en blogg ;)

Skrevet

Jeg tror ikke at det er Barry Corbin som spilte bestefaren.

Men jeg vet at jeg har en episode av serien på video, men hvor den videoen er, det er et helt annet spørsmål.

Men jeg husker at bestefaren var av den runde typen, og at moren til disse jentene muligens hadde mørkt hår. Han, bestefaren, hadde i alle fall en garasje, som hun ene jenta likte. Dette var nok en komiserie, og den her nok fra første del av 1990-tallet. Amerikansk.

Nå er det ikke sikkert at jeg og TS snakker om samme serie...

Gjest Sella
Skrevet

På engelsk het den serien Thunder Alley:

http://sharetv.org/shows/thunder_alley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...