Gå til innhold

Prevensjon som single

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ubeskyttet sex kan føre til smitte av kjønnsvortevirus. De kan føre til livmorhalskreft. De fleste kjønnsaktive kvinner er bærere uten å ha vorter. Det blir ikke testet for dette viruset ved GU. Viruset kan føre til livmorhalskreft. Kvinner som har mange partnere er mest utsatt for kreft. Kondom er ikke 100 % sikkert, viruset kan overføres fordet.

Massevaksinering av ungdomskole jenter er på trappene.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var singel brukte jeg ikke noen form for prevensjon, men jeg ville rådet deg til å bruke kondom. Da er risikoen mindre for å f.eks få kjønnssykdommer og lignende.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle jeg ønske at jeg kunne rope ut "KONDOOM!" med caps lock og det hele, men de få gangene jeg har hatt sex etter at det ble slutt med eksen, har det blitt glemt 2/3 av gangene. (Glemt, ikke neijegtørikke-opplegg! uten at det er noe bedre, men dog...) Hater å sitte som et nervevrak dagen etter, og lure på hvor mange sykdommer og babyer jeg har fikset. Men har hatt flaks så langt, og lover meg selv å skjerpe meg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Ubeskyttet sex kan føre til smitte av kjønnsvortevirus. De kan føre til livmorhalskreft. De fleste kjønnsaktive kvinner er bærere uten å ha vorter. Det blir ikke testet for dette viruset ved GU. Viruset kan føre til livmorhalskreft. Kvinner som har mange partnere er mest utsatt for kreft. Kondom er ikke 100 % sikkert, viruset kan overføres for det.

Gulrøtter kan gi kreft.

Bruker aldri prevensjon. Mannen kommer utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med å bruke kondom er jo at man skal hindre i å bli smittet og å bli uønsket gravid når man puler rundt som singel. Og når du møter "den rette", og begge er friske, så kan man nyte sex UTEN kondom, MEN med annen prevansjonsmiddel så klart, om man ikke ønsker å bli gravid da.

Syns egentlig det skulle vært påbudt med kondom for alle inntil begge kunne bevise at de ikke e

var bærere av alskens sykdommer.

På denne måten vil man stoppe sykdommene drastisk, vil jeg tro.

Syns da det er bedre å bruke kondom, og heller glede seg til den dagen man kan ta av kondomet.

By the way, jeg er singel og jeg bruker kun kondom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...