Skvaldersjura Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Du hører lyder fra stua, og står opp og finner en fremmed der, som er i ferd med å stjele flatskjermen din. Hva ville du i realiteten foretatt deg?
Gjest Huffsa Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hadde ringt politet. Hadde aldri prøvd å fly på en kar/dame som helt klart er MYE sterkere enn meg. Jeg klarer ikke løfte 50" vår..
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Ikkje noe, for bikkjene hadde tatt seg av inntrengeren før han hadde komt så langt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ville gjemt meg, ringt politiet og forsøkt å unngå en konfrontasjon.
Gjest Marlo Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Jeg ville bedt min Doberman om å angripe, samtidig som jeg ville ringt politiet og dunket i taket da jeg har en nabo over meg som er ganske stor og sterk.
Mr. Jones Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg ville bedt min Doberman om å angripe, samtidig som jeg ville ringt politiet og dunket i taket da jeg har en nabo over meg som er ganske stor og sterk. Nytter nok ikke være stor og sterk. Man vet aldri hva slags folk det er. Har de våpen så er det nok best å gjemme seg til politiet kommer. Høres kanskje "feigt" ut, men heller smart, vil ikke daue i ung alder!
fink Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 jeg er 160 høy, og har nok ikke så mye å stille opp med, og har nok ikke Border Terrieren min på 7 kg heller. -så jeg hadde sikkert kommet meg unna, og ringt politiet.
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Regner med hundene hadde skremt vedkommende fra å i det hele tatt gjøre innbrudd bare ved å varsle som de gjør når de hører noen utenfor(man hører klart at det er store hunder og at det er mer enn 1) Hadde noen faktisk tatt seg inn så vil jeg i teorien ha prøvd å komme meg ut og ringt politiet. I realiteten er jeg redd jeg er "dum nok" til at det hadde svartnet for meg og jeg hadde konfrontert vedkommende.
Gjest SmallTalk Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Finni AG'n til samboeren (som mangler tennstift og patroner) og skremt vettet av tyven.
Kenneth199 Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Har et brekkjern ved siden av senga mi jeg.
tineline Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Jeg hadde for det første ikke gått ned i stua om jeg hadde hørt lyder, men ringt politiet fra soverommeg!
Konservativ Mann Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Da hadde jeg endelig hatt et påskudd til å ta ut all frustrasjonen og raseriet mitt en dritt som hadde fortjent det! Å invalidisere kriminelt pakk er sikkert nesten like deilig som sex!!
muesli Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Har et brekkjern ved siden av senga mi jeg. eg har balltre men eg satser på at hunden vår hadde skremt vekk innbruddstjuven før den kom så langt å bli ein i mitt hus... Visst ikkje så har eg og ein stor og sterk samboer så eg hadde ikkje gjort å mykje eg... hadde eg vore aleine så hadde eg vore så stille som mulig og ringt politiet...
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #14 Skrevet 30. mars 2010 Ville ha låst døra mellom meg og gjerningsmannen, ringt politiet og prøvd å dunke noe i taket til huseier. Bikkja hadde nok ikke hjulpet veldig, bjeffer aldri, men er veldig flink på å hoppe ned folk
Mann 42 Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 (endret) Ringt politiet og konfrontert tyven. Han ville vært sjanseløs med mindre han hadde skytevåpen. Jeg har en karatestav og et treningssverd som veggdekorasjon på soverommet, og kan uten problemer påføre et assortert utvalg av bruddskader i armer og overkropp, uten å komme innen rekkevidde av en kniv, for ikke å snakke om knyttnever. Sånn sett er leiligheten min "Ninja hotel". Ninjas check in, but not out... Jeg bør vel kanskje poengtere at jeg ikke ville skadet ham unødig. Men jeg syns ikke noe om av folk slipper straff bare de kommer seg unna før snuten kommer. Så jeg ville holdt man der. Med eller uten kraniebrudd, ville være helt opp til ham. Endret 31. mars 2010 av Mann 42
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 Vekket kjæresten min, han er politi Forøvrig låst meg inn på badet eller gjemt meg.
Skvaldersjura Skrevet 2. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2010 Da hadde jeg endelig hatt et påskudd til å ta ut all frustrasjonen og raseriet mitt en dritt som hadde fortjent det! Å invalidisere kriminelt pakk er sikkert nesten like deilig som sex!! uuuummmmh! Jeg mistenkte at endel av dere kunne ha litt tendens til vold, men...? :slåss:
Skvaldersjura Skrevet 2. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 2. april 2010 Ringt politiet og konfrontert tyven. Han ville vært sjanseløs med mindre han hadde skytevåpen. Jeg har en karatestav og et treningssverd som veggdekorasjon på soverommet, og kan uten problemer påføre et assortert utvalg av bruddskader i armer og overkropp, uten å komme innen rekkevidde av en kniv, for ikke å snakke om knyttnever. Sånn sett er leiligheten min "Ninja hotel". Ninjas check in, but not out... Jeg bør vel kanskje poengtere at jeg ikke ville skadet ham unødig. Men jeg syns ikke noe om av folk slipper straff bare de kommer seg unna før snuten kommer. Så jeg ville holdt man der. Med eller uten kraniebrudd, ville være helt opp til ham.
Jinta Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 blitt drit forbanna og skreket høyt og lenge samtiding som jeg ville bedt personen "dra te hælvete om å stikke faen langt her i fra!!!!" eller noe i den duren, "hvis ikke skal jeg faen banke livskiten ut av deg" Jeg er bare 167 men har kraft i stemmen og kan være ganske skummel hvis jeg vil. Hehe. Adrenalin sier jeg bare. Jeg jobber hardt for å kjøpe de tingene jeg har og ikke søren om noen skal komme å ta de fra meg bare uten videre. Tror jeg hadde gitt blaffen i om jeg kunne daue faktisk. Hadde sannsynligvis grepet etter el gitaren til kjæresten og slått etter personen. jeg kan bli rabiat hvis jeg vil.
kaprifolen Skrevet 2. april 2010 #20 Skrevet 2. april 2010 Hihi, jeg rev fra hverandre tre voksne, store menn for et par helger siden, slengte de ned i hver sin stol og ropte en ordre om å sitte stille og holde kjeft, ellers gud hjelpe meg, jeg kom til å sende de tvers gjennom rommet og banke dritten ut av dem. Alle tre holdt kjeft, og innrømte da ting roet seg, at så sint som jeg var, var ingen av de i tvil om at jeg hadde gjennomført... Ved innbrudd har jeg alarm som kan fjernstyres med panikknapp, og hagle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå