Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 En du er glad i har hver utro mot deg og sier det til deg. Men du har også hvert utro. Hvordan hadde du reagert
TulleJenny Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde villa redda forholdet, hvis begge to var villige til å satse. Ikke at det er greit med utroskap, men begge to har gjort en feil. Hvis dere angrer så trenger dere ikke tenke mer på det og se videre
Sissan Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Høres ikke ut som noe godt grunnlag å bygge et forhold på... Ville ihvertfall innrømmet min egen utroskap, så vi hadde felles plattform, og så sett an videre.
thirteen Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Synes det høres ut som en lost case. Enten: A) Ingen blir tilfredstilt seksuelt. B) Mangel på respekt(og kjærlighet?) fra begge sider. eller en miks. Men så mener jeg at det å være utro er noe av det mest respektløse du kan gjøre mot din partner, så.
indira_86 Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Snakke om hvorfor man var utro, og da se an forholdet. Sikkert mange som er uenige, men vil nå si at utroskap faktisk kan komme av andre ting enn mangel på respekt/kjærlighet/sex osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå