Fredrik29 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Noen som har erfaring med slike? Er de verdt penga? I want it http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=iRobot&gclid=CJzu6Ljm3qACFUl_3godOXgnDw
Twink Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har ikke prøvd selv, men hørte at det visst bare var tull, med mindre du bodde i et superminimalistisk hus. Var visst sånn at hver gang den kræsjet inn i noe, endret den retning, så du kunne risikere at en liten del av gulvet ble støvsugd hele tiden, mens den aldri kom seg til andre steder. Har man et firkantet rom uten særlig møbler kan den sikkert funke greit.
Fredrik29 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Hm - den har jo laser som "scanner" rommet og når den er ferdig så går den tilbake på plassen sin ser at Clas Ohlson har en billig variant til 398 ... litt forskjell ..
Twink Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Hehe tror ikke jeg hadde giddi å brukt mange tusen på en sånn, men hvem vet, den kan jo funke. Er en stund siden jeg hørte om disse, det var med en gang de kom, og teknologien har vel kanskje kommet litt videre siden den tid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har ikke prøvd selv, men hørte at det visst bare var tull, med mindre du bodde i et superminimalistisk hus. Var visst sånn at hver gang den kræsjet inn i noe, endret den retning, så du kunne risikere at en liten del av gulvet ble støvsugd hele tiden, mens den aldri kom seg til andre steder. Har man et firkantet rom uten særlig møbler kan den sikkert funke greit. Tull. Denne funker finfint i de fleste hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå