Gå til innhold

Vase fra Wik & Walsøe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge ønsket meg en alvevase fra Wik & Walsø og i dag skulle jeg endelig dra for å kjøpe...

Men da jeg kom til butikken klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilken størrelse jeg skulle ha - 20 cm eller 26 cm. Den minste er nok mest praktisk til vanlige blomsterbuketter, men den største fin til grener, f.eks pusekatter, ferskengrener eller trollhassel.

Jeg endte altså opp med å ikke kjøpe noe i det hele tatt...

Er det noen her som har den, og i så fall i hvilken størrelse? Fornøyd? Hva har du i den?

Påskehilsen fra Hårek :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har den minste, rett og slett fordi jeg synes den så mest praktisk ut. Jeg bruker den stort sett til blomsterbuketter, og da synes jeg den størrelsen fungerer utmerket.

Men den store er også fin, spesielt dersom man liker store og litt monumentale ting rundt omkring.

Skrevet

Jeg har den minste, rett og slett fordi jeg synes den så mest praktisk ut. Jeg bruker den stort sett til blomsterbuketter, og da synes jeg den størrelsen fungerer utmerket.

Men den store er også fin, spesielt dersom man liker store og litt monumentale ting rundt omkring.

Takk, Elastica.

Jeg har surfet litt rundt og funnet bilder, og tror jeg går for den minste. Jeg liker at ting er praktiske og funksjonelle, og jeg tror at jeg kommer lengst med en vase som passer til vanlige buketter.

:blomst:

Skrevet

Jeg har også den minste.

Perfekt til blomsterbuketter -- eller en ordkidé som jeg har nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker og bukker for svar. :) Vasen er innkjøpt og størrelsen er perfekt. Ville absolutt ikke hatt den større nå som jeg ser den hjemme hos meg.

Kjøpte den rett etter påske og har rukket to stykk egenplukkede "buketter" siden. Hurra, det er vår. :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...