Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Legolars
Skrevet

Hey. Er litt bekymret for at jeg begynner å bli gammel.

Er 22 år nå, og har ikke funnet meg kjæreste enda. Har hatt et par forhold som har vart noen år hver, men jeg lengter etter å kanskje finne den rette snart.

Jeg er litt redd for at jeg ikke kan date jenter som er yngre enn meg snart, fordi jeg kanskje er blitt for gammel.

Hva sier dere jenter om alder? Jeg er 22 nå, hvor går grensen på hva som er naturlig for meg å spørre ut på en date.

Hvor mange år over og under dere ville dere ha godtatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du snakker om? :fnise: Og hvorfor vil du date jenter som er mye yngre enn deg? :klø:

Skrevet

Hvorfor i alle verden kan du ikke date jenter som er yngre enn deg?

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor du stresser?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

TS, du kan slappe helt av, du blir ikke gammel før du bikker 23 :skratte:

Nei, ærlig talt. Du begynner ikke å bli gammel, og du kan date hvem du vil så lenge de er over 16 og de liker deg også.

Det eneste du er akkurat nå er ung og rastløs etter å finne deg en dame :fnise:

Gjest Legolars
Skrevet

Hmm. Ja, rastløs. Det skal jeg love dere at jeg er.

Ble slutt mellom meg og kjæresten for en stund siden, men jeg savner bare noen så inderlig å tilbringe tid sammen meg.

Drikke vin sammen med på grassplenen under stjernene en sommerkveld... Sånne ting brenner jeg for å gjøre med en jente, ekte kjærlighet. Jeg savner så å finne den...

Vet ikke hvorfor jeg stresser sånn, men kanskje jeg har det for meg at alle andre blir opptatt, at alle de bra jentene blir tatt.

Skrevet

Jeg er 20 år, og føler meg gammel:P og jeg mener alvor!

og det er mye pga jeg har utrettet så lite i livet;-/

20 år har gått hva jeg gjort ? - I N G E N ting:-o

Og blir ikke bedre at man bor hjemme hos a mor:P heheh!!

Prøv og komme over x først, sånn at du er klar til og treffe noen andre når tiden er inne:)

du har noen år på deg!:) og om du stresser er ikke det bra for hjerte!!!

Skrevet

Jeg er ei jente på 19 og føler meg gammel av og til, men det er bare tull. Og du er langt ifra gammel. Du er jo ungdommen selv. :skravle:

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at følelsen av å være gammel går over. Jeg følte meg mer gammel da jeg var 22 enn jeg gjør nå. Og jeg fant kjærligheten mange ganger, den virkelige kom ikke før jeg var nærmere 30.

Kan du ikke bare kose deg da? Drikk vin med jentene på plenen, du kan ha damer ned til 18 år lenge enda.

Og alle jentene som er opptatt akkurat nå, blir ledige igjen i løpet av et år eller to.

Skrevet

Det går bare nedover etter man fyller 20 vet du...

Skrevet

Ja, for menn er det visst slik har jeg lest ;)

Skrevet

Nei. Jeg var forøvrig 23 året jeg fikk min første (og nåværende) kjæreste. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Oi! Du er jo bare en ungfole :D

Gjest NewMonkey
Skrevet

Hvorfor i alle verden kan du ikke date jenter som er yngre enn deg?

Kanskje han liker 16-åringer og tror at de ikke blir eldre? :klø:

Skrevet

Kanskje han liker 16-åringer og tror at de ikke blir eldre? :klø:

Skrevet

Hey. Er litt bekymret for at jeg begynner å bli gammel.

Er 22 år nå, og har ikke funnet meg kjæreste enda. Har hatt et par forhold som har vart noen år hver, men jeg lengter etter å kanskje finne den rette snart.

Jeg er litt redd for at jeg ikke kan date jenter som er yngre enn meg snart, fordi jeg kanskje er blitt for gammel.

Hva sier dere jenter om alder? Jeg er 22 nå, hvor går grensen på hva som er naturlig for meg å spørre ut på en date.

Hvor mange år over og under dere ville dere ha godtatt?

Gammel har med mentalitet å gjøre. Hvis du bygger Lego , så holder du deg ung. Hvis du hele tiden er i utvikling, og lærer noe nytt hver dag , så holder du deg ung. Det er når lærefasen slutter, at aldringen begynner. Det finnes mange unge over 60, og mange gamle på 23år.

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet ditt jeg ? : )

Samboeren fikk sin første kjæreste (meg) da han var 24.

Dette ordner seg! ta det med ro :)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du er bekymret. Du er jo fortsatt ung. God tid til å finne deg kjæreste. Hvorfor ikke en som er yngre?

Gjest Legolars
Skrevet

Mange fine svar her.

Tror kanskje jeg har stresset litt med det siden nesten alle andre i familien fant sin rette da de var rundt 16, og de har holdt sammen siden da.

Hjelper å høre fra andre, selv om dere er totalt fremmede, at alt skal ordne seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...