bionic pincess Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 "Du vet, du hadde virkelig alt det de så etter. Jeg hørte dem diskutere det etter at du gikk". Sommerfuglene i magen lettet og surret litt ekstra. "... men eh, hvordan skal jeg si dette?" Fargen i ansiktet til kompisen min endra seg litt. Han vurderte tydeligvis om han trodde jeg kunne tåle å høre det. Smuck! Slag i magen. Her sto jeg noen minutter unna drømnmejobben min, den jeg har hatt lyst på siden før jeg visste at eksisterte, den jeg lå våken i fem netter og tenkte på. En av de andre jentene hadde også alt det de lette etter. Og hun var penere. Tynnere. Jeg kan nesten ikke klandre dem, for jobben er på TV og utseende får mye å si. På en skala vil jeg si jeg er normalt pen, men jeg har alltid hatt penere venninner. Som de fleste med penere venninner har jeg måtte utvikle en personlighet for å åpne dørene mine, og siden jeg er anonym på forumet kan jeg vel si at jeg syns jeg har lyktes ganske godt. Jeg er kul. Steinkul faktisk Men jeg er sykt opptatt av at jeg skal nå langt, på den måten at jeg vil få så mye ut av livet som mulig. Jeg vil ikke gå glipp av noe, og jeg hater å gå glipp av sjanser. Nok er nok tenker jeg nå, og lover at dette blir siste gangen jeg lar en muffins og en kaffe mocha være grunnen til at jeg blir forbigått. Jeg starter prosjekt "fra flab til fab". Nuh. Og denne dagboken er ment å holde meg i skinnet. Love, BP. PS: Aner ikke hvor mange som faktisk leser dette, men om det er noen der ute med en lignende historie, føl deg fri til å dele.
bionic pincess Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2010 Mine mål Per dags dato er jeg 90 cm rundt brystene (75 b for de som måtte lure), 71 cm rundt midjen og 94 cm rundt lårene. Er 164 cm høy, bruker størrelse M/38. Veier 59 kilo. Ganske average, sant? Jeg skal trene styrke tre ganger i uken, to ganger er minimum på uker der jeg ikke har sjans. Jeg vet jo at de kommer... I tillegg skal jeg løpe intervaller tre ganger i uken. Tror ikke jeg begynner med en alvorlig slankekur, jeg vil heller bare gjøre endringer i matvanene. Spise mer protein og mindre karbohydrater for eksempel. Kaloritellingen lar jeg være med nå. Målet er ikke bare å bli tynnere eller veie mindre, jeg vil bli sterkere og sprekere. Idolet mitt er Triana Iglesias. Ikke fordi jeg vil ta nakenbilder eller henge på Paradise, men fordi jeg ligner bittelitt og hun er dritheit. Hver treningsrunde skal logges flittig på denne tråden, og økt nummer en denne uken går jeg på... NÅ! Tah-tah!
bionic pincess Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 TRENINGSESSION 1 3 x12 utfall med 6 kg manualer i hver hånd 2 x 12 bøyd over roing med 6 kg manualer i hver hånd 3 x 12 knebøy på boks med 7,5 Kg manualer 3 x 12 chest flyes på stab.ball 3 x 15 saaakte sit-ups med hold på 3 sekund Planken 1 minutt (cirka) 20 minutter intervaller 50/50 med gåing 1 minutt + løping 1 minutt --- Kjenner at vektløfting ikke er den tyngste, men jeg må bygge opp og være litt tålmodig. Utfallene var definitivt de hardeste. Intervaller skal være sykt mye mer effektivt enn bare løping, og det merkes! Hadde en maxpuls på 188, men da målte jeg bare etter selve løpingen.
Gjest Mia88 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg veier ca det samme, har samme høyde, og samme mål som deg:) Så skal følge bloggen din=)
bionic pincess Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Hei Mia! Så gøy! Gi lyd hvis du har noen smart tips. SESSION 2 Løp intervaller i tjue minutt, ett minutt løping og ett minutt gåing. Tok i så hardt på siste runden at det svimlet litt. Måtte fokusere på å gå og deretter på å gjemme meg fra en hottie jeg kjente igjen fra lørdagens byrunde. Altså, imponerer ikke mye når jeg er sprengrød i trynet og har svettedråper i panna. Ish.
bionic pincess Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 INSPIRATION... Jeg digger bloggen til Josh Hillis, en am. personlig trener. http://joshsgarage.typepad.com/ Han har skrevet en bok om hvordan å miste de siste stae kiloene. Det er altså ikke for de med overvektsproblemer, men mer for de som allerede er relativt sunne og ønsker å bare ta treningen til et helt nytt nivå. Hovudingrediensene hans er frivekter med mye knebøy, utfall, og noe jeg aldri har prøvd - kettlebells. Han forklarer ihvertfall ting på en enkel og praktisk måte, litt sånn "cut through the bulls..." og rett til hva som faktisk fungerer. Kan anbefales!
bionic pincess Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2010 SESSION 3 Walking lunges 3 x 12 på hvert ben Push-ups 3 x 12 Bent over rows 3 x 12 med 6 kgs manualer Knebøy 3 x 12 med 6 kgs manualer Diagonal arm og benløft 3 x 12 Bridges 3 x 12 Sit-ups på ball 3 x 12 Intervaller 1 min løping 1 min gåing i 15 min (8 sett). Jeg veksler mellom to øvelser så jeg ikke må ta pause mellom hvert sett. Blir mer intenst på den måten. Fortsatt utfallene som er tyngst her, kunne godt hatt mer på rygg og bryst.
bionic pincess Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 SESSION 4 og ukas siste 3 x 12 Knebøy på boks med 6 kg manualer 3 x 12 Bent over rows med 6 kg manualer 3 x 15 meter walking lunges (gående utfall?) 3 x 15 brystpress på ball 3 x 12 situps på ball 1 minutt bridge 1 minutt quad arm leg raises 20 min intervaller, 2 min gåing, 1 min spurting
bionic pincess Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2010 NOE Å SE FRAM MOT: Treningsprogrammet mitt (av Josh Hillis) varer i åtte uker. Dermed blir min due-date 1. juni! Det er begrenset hvor langt jeg har komt innen da, jeg regner ikke med å være "ferdig", men jeg vil lage meg noen mål for the Big Day. Siden jeg ikke har peiling på kg og fettprosent får jeg bare lage mine egne måter å måle det på... - foreløpig vekt og cm mål: jeg vil gå fra 59 kg til 55 kg, og fra 71 cm midje til 65 cm. - jeg vil ha synlig større sprettrumpe som fyller ut jeansen - jeg vil ha minst tre cm smalere lår med tegn på muskler - jeg vil bli kvitt den lille "kosebulken" jeg får på ryggen av alle bher - jeg vil passe str 36 uten problem, 26/27 i jeans - jeg vil ha flatere mage uten den lille puta under navlen - jeg vil ta en serie overhand pullups og få det til å se lett ut - jeg vil ha så perfekt teknikk på knebøy og utfall at trenerne på det lokale treningssenteret gir meg en klapp på skulderen og et anerkjennende nikk - jeg vil sprette opp om morgenen isteden for å slå på snoozen ti ganger og megle meg selv ut fra dyna med løfter om kaffi For hver uke jeg klarer å nå målet mitt om å trene styrke tre ganger og løpe minst tre ganger, skal jeg gi meg selv en liten belønning. Denne gangen ble det tur til frisøren. Wee-oh!
Boblee Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Jeg liker dette! Heier på deg. Har samme historie som deg i grunn. Pene venner, så utviklet personlighet osv. Tror jeg kan komme lang hvis jeg bare vil, men merker jeg får begrensninger når det kommer til utseende. Du er herved den første bloggen jeg følger! Stå på
Gjest brutal_mann Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Den lille puta under navlen er det ikke sikkert det er mulig å gjøre noe med... Du er kvinne med en kvinnes kropp. Forøvrig så stå på. Alltid bra med noen mål i livet.
bionic pincess Skrevet 5. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2010 Oi, så koselig Boblee! Tror nok det er mange av oss, godt å vite at jeg ikke er alene. Send meg link hvis du bestemmer deg for å starte en egen bikinimaraton. Brutal Mann: ja jeg har en kvinnes kropp og liker det! Hvis jeg noen gang går så langt at jeg presser kroppen min til å bli noe den ikke har anlegg for kommer nok vennene mine til å kaste manualene etter meg
bionic pincess Skrevet 5. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2010 Ouch! Mange som trener anbefaler å føre matlogg. På den måten har man et sted å feilsøke når formen ikke har blitt merkbart bedre. Jeg har ingen logg, fordi jeg er ganske sikker på at jeg vet hvor problemet mitt kommer til å ligge. Og det ligger i at jeg er et FYLLASVIN! Og jeg har det for gøy til å gjøre noe med det. Fredag: 6 øl på vors, 2 drinker + 1 buttery nipple shot ute, samt minst tre øl til. Lagom mye dansing. Lørdag: 1 flaske hvitvin + 1 øl på vors, 1 tequila shot og 2 øl ute. Mye dansing. Jeg innser at for mange høres dette ut som en middels bryggesjauer, men jeg har hverken ølpondus eller det som kan kalles et "slitt utseende". Vi er studenter med ganske easy livin' og går ut mye, vi kan derfor holde vår alkohol med sjarm og eleganse. Tror vi. Jeg la inn tallene på en side som regner ut kalorier i drinker og fikk over 10 000 kalorier for de to dagene til sammen. 10 000! Det kan umulig stemme! Det er jo fem dagers inntak til sammen! Men så sier de at ikke kroppen nyttiggjør seg av kalorier fra alkohol på samme måte. Likevel, det blir fort en frappuccino eller to og en burger med fries for å reparere på skaden dagen derpå... Jeg tror det er på tide å snuse på ideen om å ikke gå ut mer enn to ganger i uken og kanskje moderere seg litt mer. Hehe. Og her jeg sitter med følsesen av et trykkbor bak det venstre øyet og hud som gjør fysisk vondt uten synlig grunn, så liker jeg ideen litt.
Boblee Skrevet 24. april 2010 #14 Skrevet 24. april 2010 Heiaa Hvordan går det med treningen og kostholdet og alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå