Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Sitter og søker på fly til USA, og med 3 flyvinger innenlands i USA over en periode på 4 uker. Leste i noen gamle tråder her på KG og fikk et tips om at Continental og EBooker har noe som kalles Multiple stops/city. Tilsynelatende kan man legge inn en haug enveis-ruter, og få en vanvittig billig pris. F.eks gikk prisen opp med kun kr 1200 for tre innelandsflygninger i forhold til prisen for Oslo-NY alene. Jeg har litt problemer med å fatte at det virkelig er så rimelig?? Har noen erfaringer med dette? Stemmer det, eller er det noe jeg ikke forstår?
globetrotter Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Sitter og søker på fly til USA, og med 3 flyvinger innenlands i USA over en periode på 4 uker. Leste i noen gamle tråder her på KG og fikk et tips om at Continental og EBooker har noe som kalles Multiple stops/city. Tilsynelatende kan man legge inn en haug enveis-ruter, og få en vanvittig billig pris. F.eks gikk prisen opp med kun kr 1200 for tre innelandsflygninger i forhold til prisen for Oslo-NY alene. Jeg har litt problemer med å fatte at det virkelig er så rimelig?? Har noen erfaringer med dette? Stemmer det, eller er det noe jeg ikke forstår? Hei! Jeg har fløyet multiple city med Continental 2 ganger. Fungerte veldig bra og de har gode priser, og det er fint med direktefly fra Oslo til NY
Glitnir Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Sitter og søker på fly til USA, og med 3 flyvinger innenlands i USA over en periode på 4 uker. Leste i noen gamle tråder her på KG og fikk et tips om at Continental og EBooker har noe som kalles Multiple stops/city. Tilsynelatende kan man legge inn en haug enveis-ruter, og få en vanvittig billig pris. F.eks gikk prisen opp med kun kr 1200 for tre innelandsflygninger i forhold til prisen for Oslo-NY alene. Jeg har litt problemer med å fatte at det virkelig er så rimelig?? Har noen erfaringer med dette? Stemmer det, eller er det noe jeg ikke forstår? Jeg kjenner ikke spesifikt til dette, men du får tydeligvis opp den ruten og prisen som et alternativ, så da er det bare å bestille og være glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå