lerken Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er i et avstandsforhold, og er ganske så frustrert over kjæresten for tiden.. Det siste nå er at han ikke vil planlegge når vi skal møtes igjen, for han vil ha helgene (det er da vi kan treffes) åpne i tilfelle det skulle dukke opp noe (????) Kan da ikke være helt normalt?? Jeg føler meg veldig lite prioritert her!!! Vet ikke om jeg gidder mer..
x303 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Tydeligvis at ting ikke er som de skal være, om han ikke vil planlegge.. Veldig rart at han vil ha de åpne om noe skulle dukke opp... Hva skulle dukke opp som er viktigere enn å møte kjæresten sin? Tror nok jeg ville vært litt skeptisk til hva som foregår her.
lerken Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Nettopp!! Jeg føler meg ikke spesielt viktig nei... Mye som ikke stemmer i dette forholdet..
MissStiles Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er i et avstandsforhold, og er ganske så frustrert over kjæresten for tiden.. Det siste nå er at han ikke vil planlegge når vi skal møtes igjen, for han vil ha helgene (det er da vi kan treffes) åpne i tilfelle det skulle dukke opp noe (????) Kan da ikke være helt normalt?? Jeg føler meg veldig lite prioritert her!!! Vet ikke om jeg gidder mer.. Dette høres ut som en eks av meg. Vi bodde ikke i samme by og helgene var våre. For det meste så dro jeg til han. Etter en stund så ville han ikke si om jeg kunne komme til han før samme dag (fredag) eller dagen før (torsdag). Husker at jeg ble skikkelig irritert inni mellom. Etter hvert begynte jeg selv å legge planer i helgen. Da fikk han smake på sin egen medisin. Barnslig men han tok poenget og begynte å planlegge mer med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå