Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 jeg er 25 år.... har helt ganske casual stil.. og jeg er langt ifra harry. har flere hull i ørene oppover øret som ikke jeg har noe i.. Men er det harry og ha f eks 3 dobber i et øre og to i det andre? dette var jo veldig IN når jeg var seksten, så bare spør hva dere synes??
Gjest Katee Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har det selv og syns selvsagt ikke det er harry Har 4 hull i høyre øre og bare 1 i venstre (med planer om å ta noen flere) Nå vet ikke jeg om du er gutt eller jente da - syns det er litt harry med gutter som har hull i ørene, men det er nå meg da
fink Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har tre hull i hvert øre. Varierer hvor mange øredobber jeg velger å ha i. Nå for tiden går jeg helt uten, noen ganger bare i de nederste, og noen ganger i alle. Pleier å ha i alle innimellom for at de ikke skal gro igjen. Jeg synes ikke det er harry.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 ts her. ja jeg er jente,he he.... jeg forbinner nemlig flere hull med litt sånn fjortis jenter, men så så jeg en dame i dag med mange hull... hun var veldig classy og elegant, så da tenkte jeg kanskje og begynne med det igjen... hmm... har dere dobber eller ringer? håper flere slenger seg på og sier hva de synes om flere hull i ørene
~Maja~ Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har 3 hull i det ene øret og ett hull i det andre. Jeg bruker ring i det øverste hullet (i brusken? :klø: litt vanskelig å forklare), dobb i det ant øverste og diverse i det ''vanlige'', helst store ringer.
Jade Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har bare ett i hver, men synes overhodet ikke det er harry. Men det kommer vel egentlig an på hva du har i ørene, enten du har ett eller 3-4 pr øre.
fink Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Varierer hva jeg har i. Noen ganger bare helt enkle små kuler/dobber, andre ganger små ringer, eller en blanding. Skjeldent store flashy greier. Hender dog ved enkelte anledninger at jeg har et par større, feminine dobber, eller større hengeøredobber, men da som regel bare i de nederste hullene. Synes det fort kan blir for mye.
Fanteria Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Har selv to nede i hvert øre. Så to i brusken på høyre øre og en industrial i venstre. Industrial er en stang på tvers i brusken. Er glad i alle hulla mine Men akkurat nå har jeg kun stanga og bruker ett hull nede i hvert øre. Godt å kunne variere
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 hva med hull øverst i øret da? helt opp på siden liksom.. hva synes dere om det?
Fanteria Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Jeg var veldig tidlig ute med å få øverst i øret. Lenge før det ble vanlig. Og jeg må jo innrømme at jeg syns det er fint Syns også gutter kler en enkel ring i brusken, også kalt helix.
fink Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Synes også gutter kan være fine med hull i øret, men ikke mange, og ikke såkalt "bling bling", diamanter og annet glor.
LineGourmet Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 hva med hull øverst i øret da? helt opp på siden liksom.. hva synes dere om det? Har 3 hull i venstre, 1 i høyre. Dobber sitter i de 2 øverste fast, noe større varierende i de nederste på hver side. Jeg har selv lagt av meg all "typete" image, og føler at jeg fint kan ha 3 + 1 i jobbsammenheng og alt. Hull øverst (brusken), eventuelt stang syns jeg fort glir over til å bli litt ehm.. hvordan skal man si det? Punkete? Blitz-aktig? eller 14'iss? Passer kanskje hvis man jobber som frisør, ellers så kan det muligens skjære seg. Men er man student eller lignende så kan man jo gjøre akkurat som man vil
Gjest Katee Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Bruker helst lange øredobber i de nederste på øreflippen og små øredobber i de 3 jeg har i brusken. Får ikke til å bruke ringer jeg Får aldri festet dem
Grace:-) Skrevet 29. mars 2010 #14 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har 3 i venstre og to i høyre, og vurderer flere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 tenkte kanskje å ta en bitte liten perleøredobb øverst.. tror det kan se bra ut!
messy Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 Jeg synes generelt at det ikke er pent. Men nå jobber jeg i gullsmed og får kanskje bare inn de "verste" kundene, med 5 hull på rad oppover, og ringer i alle sammen (men i variabel størrelse). Poenget er vel måtehold, som med alt annet. For mye, og for store ser lite pent ut. Men aller penest (mener jeg) er ett hull i hvert øre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå