Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Malha
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr i 6 måneder, han var det man kan kalle en drømmemann. Men jeg har sliti en del med depresjon og angst siden barneskolen, og får en del tilbakefall. Og tilslutt var jeg så langt nede igjen, at jeg ikke taklet forholdet og gjorde det slutt. På en måte følte jeg meg lettet, både fordi jeg hadde en ting mindre å tenke på og fordi jeg følte at han fikk det bedre og.

Har jobbet mye med det og nå har det snart gått ett år.

Og i det siste har jeg tatt opp litt av kontakten med eksen, og kjenner at jeg har veldig lyst til å møte han igjen, og se om det fortsatt er noe der.

Men i frykt for å såre han igjen, så er jeg usikker på hva jeg skal gjøre.. Kjenner jeg blir litt trist hvis han ikke svarer på sms med engang, og må kjempe litt med meg selv for å ikke sende mange meldinger iløpet av dagen. Ei venninne av meg sier at hun tror jeg er slik fordi jeg begynner å bli "desperat" etter å finne meg en, og derfor går jeg tilbake til eksen og de følelsene jeg hadde der.

Men jeg tror ikke det er problemet, jeg har hatt mulighet til å møte andre gutter, men ingen har liksom "passet" meg så godt som eksen..

Ble litt langt dette og kanskje litt uforståelig, men er ikke så flink til å formulere meg "riktig" Men det jeg lurer da på, er hva andre mener om dette? Skal jeg avtale ett møte med eksen og se.. eller kutte han ut helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det at x er god kjærlighet, og at du trakk deg unna BARE pga av egne problemer?

Har de det bedre alene enn du hadde det med X?

Klarer du å redusere problemene dine?

Gjest Malha
Skrevet

Stemmer det at x er god kjærlighet, og at du trakk deg unna BARE pga av egne problemer?

Har de det bedre alene enn du hadde det med X?

Klarer du å redusere problemene dine?

Han er en god kjærlighet ja. Selvfølgelig hadde vi jo våre ting, men ikke noe som var så ille at jeg føler at de var negative for forholdet. :)

Og grunnen var bare pga mine problemer ja, men mine problemer gikk jo ut på at det ble for mye for meg. Som igjen gjorde småting til store. Derfor jeg gjorde det slutt. for begges skyld..

Jeg vil si at jeg har hatt det bedre uten han nå, siden jeg har hatt mye å jobbe med, med meg selv. Men jeg kjenner det at jeg savner han nå, derfor jeg også har tatt opp kontakten igjen.

Å redusere problemene er tidkrevende, men har kommet meg langt på vei igjen. Kjenner jeg er i bedre form nå, enn da jeg møtte han. Igjen, derfor usikkerheten. Er redd for å prøve og feile..

Skrevet (endret)

Du bør ikke lytte for mye på meg, fordi jeg ikke kjenner problemene ordentlig.

HVis dere har det hyggeligere sammen enn alene, så synes jeg dere skal møtes. Du kan si at hvis dere innleder ett forhold på nytt, så er det dessverre risiko for at det går istykker, men at du liker å bruke koselig tid med han. Så får dere glede dere over de dagene dere får sammen.

Neste gang du bryter med han, så skal du gjøre det for din egen skyld , ikke for han. Jeg synes det må være opptil han å vurdere om det blir for tungt for han. Dere kan jo tenke på om dere har lyst på et forhold med litt lav besøksfrekvens siden du kanskje trenger en god del alenetid.

Endret av I Grosny
Gjest Malha
Skrevet

Syntes ihvertfall det er bra å høre litt hva andre har å si. :) fort gjort å overtenke ting.

I følge meldingene vi har sendt hverandre, så virker det som at han fortsatt er interessert ihvertfall.

Men kan være lurt å som du sier, å møte han og snakke litt sammen. Eventuelt begynne på en mer roligere start ja, og sørge for at både han og jeg får det vi trenger av tid sammen og alene. Og at vi er klare på hva vi vil og forventer. :)

takker ihvertfall for at du tok tiden til å svare meg. :)

Skrevet

Eg syns det er svært viktig for deg nå å finne ut koss du kan løysa dine problem i forhold til angst. Eg syns det er lurt å oppsøke ein spesialist, fordi ikkje sikkert du klarer dette aleine.

Viss eksen vil prøve igjen, syns eg du skal gripe denne sjansen. Men ta bitte små steg i starten. Ikkje flytt i samen. Bare hold dere til kosemøter og helgeturer ein gong i blant. Da går det nok bra, trur eg.

Og lukka til!

Gjest Malha
Skrevet

Jeg har gått til behandling for det lenge, så får hjelp om jeg trenger det :)

Skal møte han i dag, får se hva som skjer. :)

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...