Gå til innhold

Kjæresten min kan ikke kle seg:(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som har et lite problem... Dama mi kan ikke kle seg! Hun rusler rundt i joggebukser og uformelige t-skjorter, og hvis vi skal ut er det nesten enda verre. Da presser hun seg inn i topper som ser altfor små ut (Hun er ganske velutrustet for å si det sånn), så ting tyter ut både oppe og nede. Ikke nok med det, men hun dresser seg også opp i hot pants som ikke er serlig flatterende for en med hennes kroppsfasong.

Selv liker jeg å kle meg ordentlig, med skjorte, eventuellt en pen genser, og jeans med riktig pasform.

Jeg skulle gjerne sett henne kle seg bedre. Gjerne ettersittende topper, skjørt og høye, flotte hæler.

Noen tips til hvordan jeg kan "bytte ut" garderoben hennes med bedre klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et minefelt en skal trå varsomt i. Men slik du beskriver det så burde hun nok få litt opplæring i hvordan en skal kle seg. For det er utvilsomt flere som legger merke til det du ser, og som gjerne bemerker det bak hennes rygg.

Du kan jo begynne med å kjøpe klær i gave til henne, og på den måten snike inn litt mer dekkende og pene klær. ros henne også hvis hun går med noe som dekker slik det skal, det trenger ikke nødvendigvis være at du sier det er pent (hvis du ikke mener det), men at du roser henne for å ha funnet en topp som passer hennes fasong så godt. Og selvfølgelig at du ønsker å se henne i flere slike plagg. ta henne med på shopping runde, ta henne med i butikker som har mye pent, men som gjerne ikke er for stive, f.eks mango, masimodutti, etc. finn frem klær du vil hun skal prøve og allier deg med en butikkansatt som kan finne frem flere klær som kler fasongen hennes.

et annet triks kan kanskje være å gi henne personlig shopping assistent gavekort i litt mer eksklusive butikker, eller på kjøpesentere som har denne tjenesten. Disse er ærlige og vil si tydelig i fra om størrelser og hva som kler diverse fasonger.

og som sagt ros henne opp i skyene når du ser hun går med noe som er pent, eller flatterende. Men ikke si direkte til henne at du syns hun kler seg stygt. det kan fort føre til en kjede reaksjon i minefeltet :sjenert:

Skrevet

Er det så viktig hvordan hun kler seg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...