Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bedrevet nettshopping et par år, men har ikke kontroll på riktig alt. Planen er å bestille fra nettbutikk i USA og få varene levert på hotellet der. Da bør jeg vel helst bestille fra nettbutikker som shipper fra USA vil jeg tro. Strawberrynett shipper jo fra Hong Kong, og da hadde det vel vært like greit å fått varene levert i Norge? Så, hvilke nettbutikker er det som shipper fra USA? Hvordan kan jeg vite hvilke nettbutikker som holder til i USA eller fx England? Er det bare så enkelt som å se hvilken valuta de oppgir prisene i?

Så langt jeg vet er disse fra USA:

Cherry Culture

Everyday minerals

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sephora. :strix: De har ALT.

Skrevet

prettyskin4less.com er vel også amerikansk. De har jo som regel en addresse under noe kontaktinformasjon ett eller annet sted på siden, så jeg ville ha kikket etter det for å finne ut om det var amerikansk eller ikke. Kan jo kjøpe i dollar i europeiske nettbutikker og, så ikke se bare på valuta! Eller hva med eBay? Der har de jo det meste!

Skrevet

Jeg elsker Sephora! Skulle ønske vi hadde Sephora i Norge. De er jo alltid så rause med prøver på parfyme ol.

eBay har jeg ikke turt å bryne meg på enda. Litt pingle altså. Jeg burde sikkert hive meg frampå, for jeg ser jo at mange bruker det. Detn er vel PayPal-konto jeg bør orden meg da?

Skrevet

Jeg har vært en eBay pingle frem til nå jeg og. ;) Men etter tips her inne om MD serum som koster over tollgrensen alle andre steder mått ejg til slutt hive meg ut i det, men har ikke blitt mer enn den ene forhandleren enda.

Jepp, er veldig greit å ha en paypal konto! Er vel mulig å benytte seg av andre metoder for enkelte selgere, men paypal er enkelt og sikkert. Hold deg til selgere som har høy rating, med mange som har handlet hos de, så skal det gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...