Vulpes Skrevet 2. april 2010 #41 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg synes rosa skjorter som regel ser veldig sossete og femi ut på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #42 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg synes rosa skjorter som regel ser veldig sossete og femi ut på gutter. Helt enig. Og jeg tenker homo med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 5. april 2010 #43 Del Skrevet 5. april 2010 Siste skjorten min var rosa. Nå eier jeg ikke en eneste skjorte mer. Slips har jeg ikke hatt på 15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. april 2010 #44 Del Skrevet 8. april 2010 Har ikke spesielt sansen for rosa i det hele tatt, men definitivt ikke på menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 9. april 2010 #45 Del Skrevet 9. april 2010 Dersom en mann føler seg komfortabel i rosa skjorte, så... tja. Har sett en del menn i rosa/lys lilla/andre plagg som tydelig er valgt ut av kjærester som rett og slett ser veldig utilpass ut i det de har på seg. Og hvis man ikke føler seg vel i klærne ser man ikke bra ut, uansett farge eller kjønn. Kjæresten min går ikke i rosa skjorte, og det synes jeg personlig er greit. Ikke dermed sagt at rosa nødvendigvis er stygt på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 9. april 2010 #46 Del Skrevet 9. april 2010 Ikke fan av menn i rosa! Selvsagt er det forskjell på menn, men jeg har fortsatt tilgode å se noen som har kledd rosa skjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. april 2010 #47 Del Skrevet 9. april 2010 Etter min mening; maskulin! Maskulin? Ikke i mine øyne. Siden vi var igang med bildelenker Sorry, klarer ikke å ta deg seriøst når du drar frem Ronaldo som maskulin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå