Inx Skrevet 29. mars 2010 #21 Del Skrevet 29. mars 2010 Så kan du matche en eliteroer på drøye 195 cm og 105 kg? Redd for at du måtte ha spist i deg ordet "guttebasse" rått noen ganger, gitt! Spiller forresten ingen rolle; du har din mening om rosa skjorte på menn, og jeg har min. Stor guttebass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. mars 2010 #22 Del Skrevet 29. mars 2010 Fargar er berre kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 30. mars 2010 #23 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Stor guttebass da Joda, helt greit det Kanskje ville du trengt både "hjelmen" og solbrillene på avataren din om du hadde stått forran han og kalt han for det? Neppe, han ville nok bare flira av deg, men det får bli en annen historie. Hvilke farger kan forresten en mann tillate seg å ha på skjortene sine? For å kunne oppholde seg i den aksepterte båsen, mener jeg Endret 30. mars 2010 av Shinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lade Skrevet 31. mars 2010 #24 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Rosa skjorter er feminint på menn om de ikke har noe over. Legg på en passende blazer/dressjakke/cardigan/v-hals genser, og det blir plutselig stilfullt og elegant. Og ja, det inkluderer eliteroere i mine øyne, uansett hvor mye de truer med bank . Maskulin? http://farm4.static.flickr.com/3146/2932806652_c4f0c5c215.jpg Endret 31. mars 2010 av Lade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 31. mars 2010 #25 Del Skrevet 31. mars 2010 Rosa skjorter er feminint på menn om de ikke har noe over. Legg på en passende blazer/dressjakke/cardigan/v-hals genser, og det blir plutselig stilfullt og elegant. Og ja, det inkluderer eliteroere i mine øyne, uansett hvor mye de truer med bank . Maskulin? http://farm4.static.flickr.com/3146/2932806652_c4f0c5c215.jpg Det er da ingen som truer med bank kan du skjønne! Hallo! Det var jo skrevet med glimt i øyet! Folk får nå selvsagt ha den oppfatningen de vil om hva de ønsker! Det jeg synes er tragisk er at en farge skal lede en person inn i en bås. Rosa skjorte på maskulin kropp = feminin mann. Mørk blå skjorte på feminin kropp = maskulin mann. For meg blir det i alle fall feil å generalisere slik. Klarer ikke helt å se at en feminin og nett dame blir maskulin fordi om hun kler seg i lys blått, som jo er pekt ut til å være "guttefargen" fra fødselen av. Jaja; smaken er som baken; delt i to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 31. mars 2010 #26 Del Skrevet 31. mars 2010 Etter min mening; maskulin! Maskulin? Ikke i mine øyne. Siden vi var igang med bildelenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 31. mars 2010 #27 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er da ingen som truer med bank kan du skjønne! Hallo! Det var jo skrevet med glimt i øyet! Folk får nå selvsagt ha den oppfatningen de vil om hva de ønsker! Det jeg synes er tragisk er at en farge skal lede en person inn i en bås. Rosa skjorte på maskulin kropp = feminin mann. Mørk blå skjorte på feminin kropp = maskulin mann. For meg blir det i alle fall feil å generalisere slik. Klarer ikke helt å se at en feminin og nett dame blir maskulin fordi om hun kler seg i lys blått, som jo er pekt ut til å være "guttefargen" fra fødselen av. Jaja; smaken er som baken; delt i to! Nåja, er det å bli satt i bås at man synes at rosa-skjorte er feminint? Snakk om misbruk av begreper. For min del kan menn og guttebasser (eliteroere med voldstendenser spesielt) kle seg i både rosa og lilla, men det blir ikke "maskuline" plagg av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #28 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg liker det ikke spesielt,men det har ikke noe med at jeg mener at menn ikke kan gå med rosa skjorte. Har vertfall ikke sett noen hittil som har sett bra ut med det,men jeg liker en litt mer rocka stil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #29 Del Skrevet 31. mars 2010 Fargar er berre kult! Dødskul avatar! Shinana virket på meg som en aggressiv negerdame. :/ Angående rosa t-skjorte, eller rosa genser, det hele kommer jo an på resten av stilen, så kan ikke helt uttale meg føler jeg. Men en rosa t-skjorte er såpass "iøynefallende", så jeg hadde nok satt pris på at resten er nedtonet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lade Skrevet 31. mars 2010 #30 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Det jeg synes er tragisk er at en farge skal lede en person inn i en bås. Rosa skjorte på maskulin kropp = feminin mann. Mørk blå skjorte på feminin kropp = maskulin mann. For meg blir det i alle fall feil å generalisere slik. Klarer ikke helt å se at en feminin og nett dame blir maskulin fordi om hun kler seg i lys blått, som jo er pekt ut til å være "guttefargen" fra fødselen av. Jaja; smaken er som baken; delt i to! Selv om jeg båslegger rosa overdel om det ikke er noe annet over, er jeg ikke enig i resten av eksemplene. Knallfarger kan dog fort bli feminint om de dominerer overkroppen eller det er flere av dem sammen. Enkelte snitt, som for eksempel dyp utringing eller andre ukonvensjonelle former kan også fort bli feminint på menn. En feminin mann i blå skjorte vil fortsatt være feminin, og mange jenter kler også blått uten at de blir maskuline. En stor, muskuløs mann i blått, men med knekk i håndleddene ender også opp som feminin. Det er mange faktorer inne i bildet. Etter min mening; maskulin! Siden vi var igang med bildelenker Synes det ser feminint ut fortsatt, jeg. I tillegg synes jeg det meste C.Ronaldo har på seg er grusomt harry, men det er en annen diskusjon. Endret 31. mars 2010 av Lade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 31. mars 2010 #31 Del Skrevet 31. mars 2010 Dødskul avatar! Shinana virket på meg som en aggressiv negerdame. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 31. mars 2010 #32 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Nåja, er det å bli satt i bås at man synes at rosa-skjorte er feminint? Snakk om misbruk av begreper. For min del kan menn og guttebasser (eliteroere med voldstendenser spesielt) kle seg i både rosa og lilla, men det blir ikke "maskuline" plagg av den grunn Det er jo ikke DU som blir satt i bås. Eliteroere med voldstendenser? Du gir deg ikke på den der tydeligvis selv om det selvsagt ikke er tilfelle. Jeg er altså uenig med deg. Synes både plagget og helheten godt kan bli maskulin. Endret 1. april 2010 av Shinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 31. mars 2010 #33 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Selv om jeg båslegger rosa overdel om det ikke er noe annet over, er jeg ikke enig i resten av eksemplene. Knallfarger kan dog fort bli feminint om de dominerer overkroppen eller det er flere av dem sammen. Enkelte snitt, som for eksempel dyp utringing eller andre ukonvensjonelle former kan også fort bli feminint på menn. En feminin mann i blå skjorte vil fortsatt være feminin, og mange jenter kler også blått uten at de blir maskuline. En stor, muskuløs mann i blått, men med knekk i håndleddene ender også opp som feminin. Det er mange faktorer inne i bildet. Synes det ser feminint ut fortsatt, jeg. I tillegg synes jeg det meste C.Ronaldo har på seg er grusomt harry, men det er en annen diskusjon. Hos meg finnes det ikke noen faste regler for dette i det hele tatt. Individuelt fra gang til gang. Endret 1. april 2010 av Shinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indira_86 Skrevet 31. mars 2010 #34 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg vil nå heller si at menn i rosa skjorter er temmelig maskulint fordi de har selvtillit nok til å drite i hva andre syns om dem i rosa skjorte! Det gjelder selvfølgelig ikke de "mennene" som har sleik, bruker solbriller inne, bruker sminke og tilbringer for mye tid i solarium. Da er rosa skjorte nasty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 31. mars 2010 #35 Del Skrevet 31. mars 2010 <rosa=neitakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mars 2010 #36 Del Skrevet 31. mars 2010 Rosa klær på menn er så feminint at det vil gjøre den råeste kriger til en fjott. Guttebasser bruker rosa, Menn holder seg for gode til slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lade Skrevet 1. april 2010 #37 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Slettet Endret 1. april 2010 av Lade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. april 2010 #38 Del Skrevet 1. april 2010 Vi kvinner bruker jo alle farger. Er ikke sånn at blått er guttefarge liksom. Skjønner ikke forskjell på om en mann bruker rosa eller sort skjorte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. april 2010 #39 Del Skrevet 1. april 2010 Rosa skjorter er feminint på menn om de ikke har noe over. Legg på en passende blazer/dressjakke/cardigan/v-hals genser, og det blir plutselig stilfullt og elegant. Og ja, det inkluderer eliteroere i mine øyne, uansett hvor mye de truer med bank . Maskulin? http://farm4.static.flickr.com/3146/2932806652_c4f0c5c215.jpg Han så ikke ut som noe maskulint nei. Grufult, bolemenn er det værste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 1. april 2010 #40 Del Skrevet 1. april 2010 Rosa skjorte på menn = fail! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå