Glamann Skrevet 29. mars 2010 #1 Del Skrevet 29. mars 2010 Ser Dressmann har begynt å selge rosa skjorter for menn. Vil den fargen passe å gå i for mannfolk? signaliserer vi ikke at vi er litt for feminine. Eller syns dere damer det er ok å se menn i den fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 29. mars 2010 #2 Del Skrevet 29. mars 2010 Rosa skjorter har da vært laget for menn i mange tiar så det er ikke noe nytt. Tøft med en solbrun mann i rosa skjorte eller polo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 29. mars 2010 #3 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Rosa skjorter har da vært laget for menn i mange tiar så det er ikke noe nytt. Tøft med en solbrun mann i rosa skjorte eller polo! Forskning viser at 90% av menn som har rosa skjorter og bruker dem heter enten Christian eller Preben og er fra Oslo vest... Endret 29. mars 2010 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mars 2010 Forskning viser at 90% av menn som har rosa skjorter og bruker dem heter enten Christian eller Preben og er fra Oslo vest... Hehe, heter verken Preben eller Christian. Mulig jeg er smittet av noe siden jeg vurderer det. Har akkurat flyttet til Oslo vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2010 #5 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det ikke for lengst på tide å legge slike gammeldagse hang`ups bak seg nå? Å kle seg i noe som er utradisjonelt, syns jeg vitner om personlighet og ryggrad. Når det i tillegg viser seg å være vårens trend fra Dressmann, er det da ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt. Personlig har jeg ikke et eneste rosa plagg i min garderobe. Det er en farge som jeg ikke føler meg komfortabel med. You go Boys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det ikke for lengst på tide å legge slike gammeldagse hang`ups bak seg nå? Å kle seg i noe som er utradisjonelt, syns jeg vitner om personlighet og ryggrad. Når det i tillegg viser seg å være vårens trend fra Dressmann, er det da ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt. Personlig har jeg ikke et eneste rosa plagg i min garderobe. Det er en farge som jeg ikke føler meg komfortabel med. You go Boys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 29. mars 2010 #7 Del Skrevet 29. mars 2010 Samboeren har ikke noen rene rosa skjorter, men han har en del skjorter med rosa innslag i. Sammen med f.eks en brun v-halsgenser eller under ei svart dressjakke så ser dette veldig bra ut på han. Han er absolutt ikke noen femiklatt, men han kler den fargeskalaen mye bedre enn f.eks grå som får han til å se veldig gusten ut. Samme gjelder beige og lyseblå. De tar all farge fra ansiktet hans. For sikkerhetsskyld: Samboeren er absolutt ikke fra Oslo vest. Ei heller Bærum, og han finnes ikke soss. Jeg kan spare meg for lyserosa Lacoste piqueter og stockholmsleik/keegbånd. Det samme gjelder rosa skjorter kombinert med hvit dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni Skrevet 29. mars 2010 #8 Del Skrevet 29. mars 2010 Min mann er supermaskulin og kommer heller ikke fra Oslo vest, og han er skikkelig fin i rosa skjorte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 29. mars 2010 #9 Del Skrevet 29. mars 2010 Forskning viser at 90% av menn som har rosa skjorter og bruker dem heter enten Christian eller Preben og er fra Oslo vest... Selv i denne tråden er det altså mulig å sette personer i bås. I tillegg finnes der forskning på hvor menn med rosa skjorte kommer fra? 90% heter Christian eller Preben, og er fra Oslo vest? Sorry, jeg tillater meg å tvile Min sambo er ultramaskulin, ikke fra Oslo vest, og heter heller ikke Preben eller Christian. Men nammenam i rosa sommerskjorte; DET er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 29. mars 2010 #10 Del Skrevet 29. mars 2010 Min sambo er ultramaskulin, ikke fra Oslo vest, og heter heller ikke Preben eller Christian. Men nammenam i rosa sommerskjorte; DET er han! Sorry, men guttebassen din i rosa skjorte er ikke veldig maskulin - selv om du synes det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 29. mars 2010 #11 Del Skrevet 29. mars 2010 Sorry, men guttebassen din i rosa skjorte er ikke veldig maskulin - selv om du synes det Så kan du matche en eliteroer på drøye 195 cm og 105 kg? Redd for at du måtte ha spist i deg ordet "guttebasse" rått noen ganger, gitt! Spiller forresten ingen rolle; du har din mening om rosa skjorte på menn, og jeg har min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace:-) Skrevet 29. mars 2010 #12 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg synes det er grusomt, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 29. mars 2010 Jaja, noen liker det og noen liker det ikke Må bare sjekke om noe sånt passer min kropp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #14 Del Skrevet 29. mars 2010 De kommer vel an på hva slags farger han kler og hva slags stil han har. Men jeg må innrømme at ei rosa skjorte kan funke bedre på en barsk mann enn på en mer feminin en. Men det er nå min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 29. mars 2010 #15 Del Skrevet 29. mars 2010 Signerer Guriane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. mars 2010 #16 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg syns rosa skjorter er vanvittig feminint på menn og total turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 29. mars 2010 Er ikke feminin å se på til vanlig så det kriteriet er i boks. Skjorten er jo ikke knall rosa, men mer lys å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvdugg Skrevet 29. mars 2010 #18 Del Skrevet 29. mars 2010 Rosa på menn takler jeg bare ikke. Sorry to say. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #19 Del Skrevet 29. mars 2010 Ja, selv her er det fordommer Alle har jo forskjellig smak så å ikke like fargen rosa, sær så god, men hva er vitsen med å sette seg på en skyskraper av en hest og peke ned på folk mens man dømmer dem opp og ned og setter dem i bås med merkelapper på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #20 Del Skrevet 29. mars 2010 Ja, selv her er det fordommer Alle har jo forskjellig smak så å ikke like fargen rosa, sær så god, men hva er vitsen med å sette seg på en skyskraper av en hest og peke ned på folk mens man dømmer dem opp og ned og setter dem i bås med merkelapper på? Hm. Fordommer er vel å sette det på spissen. Når dét er sagt, så setter du faktisk folk i bås med det du sier her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå