Gå til innhold

Ekkel følelse etter å ha blitt dumpa.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hey. Er en mann på 21, og har blitt dumpa av kjæresten for noen uker siden.

Det går bra nå, men jeg er så veldig nervøs for framtida.

Problemet ligger i at vi hadde kjempegod sex, og hun var den første som jeg hadde sex med.

Jeg høres kanskje overfladisk ut, men sex er veldig viktig for meg i et forhold.

Det jeg lurer på er vel, er det normalt at jenter vil være litt slemme i senga med kjæresten sin? Jeg tenner veldig på jenter som kanskje vil leke litt i senga, med håndhjern, olje og sånne ting.

Siden jeg akkurat har kommet fra et forhold med så bra sex, så lurer jeg på om det er normalt at jenter vil ha en sånn type sex? Det er jo forskjellig fra jente til jente, men jeg blir bare litt deppa over å tenke på at den kanskje beste sex-partneren jeg har kunnet ha ikke lenger vil være sammen med meg.

Det er ikke det at jeg er noen gris, men jeg får veldig sjeldent orgasme hvis ikke jenta er litt extra bad i senga.

Litt rart kanskje, men det er bare sånn jeg er laget, og det gjør meg DRITnærvøs for å gå til sengs med andre jenter.

Jeg blir fortalt at jeg har gitt henne det beste hun noen gang har kjent, og det er sikkert koselig om jeg kan gjøre med andre jenter også, men det hadde nok blitt en ganske ekkel stemning om hun tror hun ikke kan tilfredstille meg, hvis jeg ikke får orgasme.

Tror dere at en jente kan ha sex med en mann på den måte selv om det ikke tenner henne selv, og kun for å tilfredstille mannen?

Jeg har også en ganske stor... ja... Og har hatt problemer med at andre jenter jeg har vært sammen med ikke kan ha sex med meg, siden jeg har vært for stor for dem. Også noe jeg er veldig nervøs for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du behøver å bekymre deg så mye for dette. Mange tenner på å være litt "bad" i sengen, med håndjern og diverse. Men jeg ville kanskje ikke lagt ut om dette første gangen du skal ha sex med en ny :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun var den første du hadde sex med men du sliter med å få orgasme med mindre jenta er litt bad i senga? Da må du jo ha hatt sex med flere for å komme frem til denne konklusjonen da...

Jeg syntes det høres litt trist ut å ikke klare å få orgasme ved "normal" sex, eller elsking kanskje. For meg er denne en valig del av seksuallivet også og det ville blitt trist for meg om han ikke fikk orgasme av kos, kjærlighet og vanlig vaginalt samleie.

De aller fleste jenter liker variasjon, leking, bruk av leketøy etc i dag. Det skal ikke være vanskelig for deg å finne ei jente som matcher deg seksuellt. Det er ikke alle jenter som er slik og det er viktig at man finner frem til dem som passer sammen med og har samme seksuelle preferanse som en selv. Men jeg tror også man må regne med at intim sex er et must av og til for de fleste jenter også.

Sex blir som regel bedre og bedre gjennom livet. Jeg tror nok ikke du skal bekymre deg for at du ikke finner andre jenter som du passer sammen med seksuellt. Du er også såpass ung at du har tid til å prøve deg ut med jenter, før du blir seriøs og har et langvarig forhold til dem. Da finner du jo fort ut om de er noe for deg eller ikke. Forhold, sex etc. innebærer prøving og feiling. Kanskje er ikke den neste, eller de fem etter den den rette for deg hverken følelsesmessig eller seksuellt, men du har da i alle fall hatt det morro mens du lette etter den andre som passer deg enda bedre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun var den første du hadde sex med men du sliter med å få orgasme med mindre jenta er litt bad i senga? Da må du jo ha hatt sex med flere for å komme frem til denne konklusjonen da...

Jeg syntes det høres litt trist ut å ikke klare å få orgasme ved "normal" sex, eller elsking kanskje. For meg er denne en valig del av seksuallivet også og det ville blitt trist for meg om han ikke fikk orgasme av kos, kjærlighet og vanlig vaginalt samleie.

De aller fleste jenter liker variasjon, leking, bruk av leketøy etc i dag. Det skal ikke være vanskelig for deg å finne ei jente som matcher deg seksuellt. Det er ikke alle jenter som er slik og det er viktig at man finner frem til dem som passer sammen med og har samme seksuelle preferanse som en selv. Men jeg tror også man må regne med at intim sex er et must av og til for de fleste jenter også.

Sex blir som regel bedre og bedre gjennom livet. Jeg tror nok ikke du skal bekymre deg for at du ikke finner andre jenter som du passer sammen med seksuellt. Du er også såpass ung at du har tid til å prøve deg ut med jenter, før du blir seriøs og har et langvarig forhold til dem. Da finner du jo fort ut om de er noe for deg eller ikke. Forhold, sex etc. innebærer prøving og feiling. Kanskje er ikke den neste, eller de fem etter den den rette for deg hverken følelsesmessig eller seksuellt, men du har da i alle fall hatt det morro mens du lette etter den andre som passer deg enda bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...