Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 er det noen bra skobutikker på nett?? vil ha kule sko uten å ruinere meg.Her jeg bor er det kun Skoringen og Eurosko...
Junebug Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 Her finner du mange fine sko: www.lillevinkelsko.no
Gjest Liten Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Har en egen mappe som heter "sko" under favoritter. En favoritt er Jones bootmaker
Gjest Zalomine Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 Hvordan klarer dere å kjøpe sko på nettet? Bare nysgjerrig jeg altså... Jeg må nemlig prøvegå dem gjennom hele butikken en runde eller fem jeg, før jeg vet om jeg kan kjøpe dem.... Ja, jeg har veldig sære føtter jeg da, det vet jeg, de fleste sko kniper og gnager på meg, og resten glipper. Men, er det ingen andre som er avhengige av å prøve skoa??
vixen Skrevet 12. september 2003 #5 Skrevet 12. september 2003 Det kommer helt an på hva slags sko jeg skal kjøpe. Nå er jeg en av de som har en helt haug med sko, men ingen som passer til anledningen.. (Ingen bombe!) Gjelder det pensko, stilfulle sko, særegne sko eller treningssko må de prøves og det en rekke ganger! Skal jeg derimot kjøpe "fritidssko" - da mener jeg feks sko av type skatesko eller streetwalkers så er det ikke så nøye om de prøves først. Det meste passer om man har en viss peil på størrelsen. -viXen-
Gjest Brunhilde Skrevet 12. september 2003 #6 Skrevet 12. september 2003 Neida, ta det helt med ro, du er ikke alene! Jeg må alltid prøve sko, gjerne både en og flere ganger for å være sikker på at de passer. Dessuten kjøper jeg heller billig bukse og dyre sko, bena skal tross alt bære meg resten av livet... Nei, ikke alt egner seg like godt til å handle på nett syns jeg.
Cooli Skrevet 12. september 2003 #7 Skrevet 12. september 2003 Hvordan klarer dere å kjøpe sko på nettet? Bare nysgjerrig jeg altså... Jeg må nemlig prøvegå dem gjennom hele butikken en runde eller fem jeg, før jeg vet om jeg kan kjøpe dem.... Ja, jeg har veldig sære føtter jeg da, det vet jeg, de fleste sko kniper og gnager på meg, og resten glipper. Men, er det ingen andre som er avhengige av å prøve skoa?? :enig_animasjon: Kunne ikke tenke meg å kjøpe sko via i-net. Må prøve de først i butikken
Gjest Liten Skrevet 12. september 2003 #8 Skrevet 12. september 2003 Samme her. Må alltid prøve skoene før jeg kjøper dem, men synes nettsidene er fine å orientere meg litt på. Gjett hvem som skal inn på Jones Bootmaker neste gang hun er i London?
Bradshaw Skrevet 13. september 2003 #9 Skrevet 13. september 2003 Office.co.uk har sååå mange lekre sko... bare sjekk ut ballerinaskoene i alle mulige varianter... de har også noen "nissesko" med pels over som jeg har fallt helt for!! Lykke til, Anngående å bestille på nettet så vet man jo hvordan størrelse man bruker, og passer de ikke kan man jo bytte. Og på den positive siden så får du sko ikke så mange i norge har!!
CecilieB Skrevet 13. september 2003 #10 Skrevet 13. september 2003 Har du selv bestilt noe fra Office Bradshaw? Det var jo bare vanvittig mye bra sko der.
Bradshaw Skrevet 18. september 2003 #11 Skrevet 18. september 2003 Hei, jeg er ikke så mye inne her så så ikke spm ditt cecilie B. Men nei, jeg har ikke det, men venninden min har det og hun var kjempefornøyd. Men jeg har et par ballerinasko derifra som er kjøpt på office i london! Men ja, det er utrolig mye lekkert der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå