Gå til innhold

Sex første kveld

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke?

Hvis han bare er ute etter sex, og du ikke gir ham det, så er sannsynligheten betydelig større for at han forsvinner med en gang.

Hvis han derimot får sex med en gang, som altså er det han er ute etter, hvorfor skal han avsløre sine intensjoner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Senerio A er noe mer forståelig.

Men om det er senarioa B syns jeg det blir ganske "teit" rett og slett.

Selv om man ikke har vært på Data,men man kjenner litt til hverandre.

Da mener jeg det må kunne bli/være mer en bare sex også. Men hva man ender opp med til slutt er en anen ting. Men det og da plutselig ikke ønske og bli kjent, blir da noe sært for min del =)

Jeg ser at vi skriver forbi hverandre, og at vi vel er enige. He he... Jeg tror i tillegg jeg svarte litt på sida av tråden.

Men Steinar, om JEG bare er ute etter sex, er jeg billig da? Er mannen billig om han har sex med meg, eller er det bare damer som er billige,

dersom jeg KUN var ute etter sex og han også var det, hvem hadde vi skadet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nettopp derfor er det en bra første test å ikke ha sex på første date, for da å se om han gidder å bli bedre kjent allikevel.

Den er jeg enig i.

Å ha sex på første date er vel ikke det mest idealet men jeg har vært borti det jeg og. Vi ble sammen. Vet ikke helt om jeg kan se for meg at det blir noe mer om jeg har blitt med noen hjem fra byen eller omvendt. De spørs vel om jeg er ute etter noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg vil gjerne ha sex første, andre, tredje, fjerde, femte, sjette, syvende (tar dere peonget nå? ) kvelden. Jo mer, og bedre sex jo bedre.

jeg kan godt tenne på ei jente uten å forelske meg, men jeg kan ikke forelske meg i henne uten å tenne på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bare er ute etter sex, og du ikke gir ham det, så er sannsynligheten betydelig større for at han forsvinner med en gang.

Hvis han derimot får sex med en gang, som altså er det han er ute etter, hvorfor skal han avsløre sine intensjoner da?

Men om han bare er ute etter sex og dermed ikke har tenkt å se meg igjen uansett - og jeg har lyst til å se ham igjen, men også lyst på ham og kan få en ting ut av det - hvorfor skal jeg ikke det?

Når han uansett hva jeg gjør vil forsvinne - hvorfor kan jeg ikke følge mine lyster, selv om jeg har ønsker om mer enn bare sex i tillegg til ønske om sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha sex første, andre, tredje, fjerde, femte, sjette, syvende (tar dere peonget nå? ) kvelden. Jo mer, og bedre sex jo bedre.

jeg kan godt tenne på ei jente uten å forelske meg, men jeg kan ikke forelske meg i henne uten å tenne på henne.

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Steinar, om JEG bare er ute etter sex, er jeg billig da? Er mannen billig om han har sex med meg, eller er det bare damer som er billige,

dersom jeg KUN var ute etter sex og han også var det, hvem hadde vi skadet da...

Ingen forskjell på kvinner og menn i denne sammenheng.

Hvis ingen av dere var i noe forhold, og ingen hadde kjønnssykdommer ;) så hadde dere vel ikke skadet noen vil jeg gå utifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om han bare er ute etter sex og dermed ikke har tenkt å se meg igjen uansett - og jeg har lyst til å se ham igjen, men også lyst på ham og kan få en ting ut av det - hvorfor skal jeg ikke det?

Når han uansett hva jeg gjør vil forsvinne - hvorfor kan jeg ikke følge mine lyster, selv om jeg har ønsker om mer enn bare sex i tillegg til ønske om sex?

Du må selvfølgelig få lov til å gjøre dine egne feil som alle andre ;)

Men det viser seg jo ofte at den ene parten (du i dette tilfellet) da sitter igjen og har brent seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må selvfølgelig få lov til å gjøre dine egne feil som alle andre ;)

Men det viser seg jo ofte at den ene parten (du i dette tilfellet) da sitter igjen og har brent seg.

Skjønte du ikke hva jeg skrev?

Om han uansett ikke vil være sammen med meg, og jeg kan få sex, som jeg ønsker (i tillegg til at jeg ønsker noe mer) - hvofor skal jeg avstå fra sexen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du ikke hva jeg skrev?

Om han uansett ikke vil være sammen med meg, og jeg kan få sex, som jeg ønsker (i tillegg til at jeg ønsker noe mer) - hvofor skal jeg avstå fra sexen?

Fordi du sier at du ønsker noe mer. Og da kommer du til å brenne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er sex noe kvinner gir og menn får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sex noe kvinner gir og menn får?

hehe Ja, sånn har det nok faktisk ofte vært oppfattet oppi gjennom tidene.

Og jeg vil nok tro at det fortsatt er en hel del av samme tankegangen ennå.

Ofte har nok mannen større behov enn dama i forholdet.

Dessuten er ikke akkurat alle menn like omtenksomme heller.

Eller dyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Merker at du kjenner Suzy godt, siden du vet hvordan hun vil reagere i en gitt situasjon...

Man kan ønske å få noe mer, vite AT man ikke får det, da er man klar over situasjonen og brenner seg ikke. Man brenner seg om man TROR man får noe mer, og ikke får det.

Går man inn i en situasjon med åpne øyne så er det ingen som blir lurt.

Er man i en relasjon hvor man ønsker seg noe mer enn bare sex, da mener jeg at man skal vente til det er naturlig for begge å ha sex. Dette kan, som BM skriver være på første eller tiende date, det er det bare kjemi og følelser og respekt for hverandre som avgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ønske å få noe mer, vite AT man ikke får det, da er man klar over situasjonen og brenner seg ikke. Man brenner seg om man TROR man får noe mer, og ikke får det.

Går man inn i en situasjon med åpne øyne så er det ingen som blir lurt.

Det store problemet med å ønske seg noe mer, det er at det ønsket medfører et behov, som igjen gir næring til et håp. Og dette håpet er det ikke helt lett å kvitte seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg vil ha sex, han vil ha sex, jeg kunne også tenke meg noe mer, det er uaktuelt fra hans side, jeg har fortsatt lyst på sex, vi puler. Jeg vet jeg ikke får noe mer, jeg er fornøyd med å ha fått pult. Han har ikke gitt meg falske forhåpninger, men han har fått pult. OG vi er alle glade.

Jeg vet jo at jeg ikke kan få noe mer, og da ønsker jeg meg heller ikke mer når det direktivet er gitt.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukker tungt*

Når jeg ønsker meg sex og får det - selv om jeg under helt optimale forhold ønsker meg enda mer enn sex - hvorfor skal jeg da avstå?

Jeg ønsker meg to ting og får en av dem, men bør avstå fra det jeg kan får fordi jeg ikke får begge?

Etterpå får jeg klarhet i at det ikke blir noe mer, men jeg visste at det slett ikke var sikkert uansett (for det vet man jo aldri når man er i tidlig fase av slikt) og fikk istedet en fin opplevelse/ et skikkelig knull.

Hvorfor skal jeg ikke kunne få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha sex, han vil ha sex, jeg kunne også tenke meg noe mer, det er uaktuelt fra hans side, jeg har fortsatt lyst på sex, vi puler. Jeg vet jeg ikke får noe mer, jeg er fornøyd med å ha fått pult. Han har ikke gitt meg falske forhåpninger, men han har fått pult. OG vi er alle glade.

Jeg vet jo at jeg ikke kan få noe mer, og da ønsker jeg meg heller ikke mer når det direktivet er gitt.

Så enkelt er det aldri. Og det håper jeg for din del at du vet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jo, det er akkurat så enkelt det er. Mange av oss, som Suzy også beskriver responderer bra på klare rammer. Man vet hva man får, og da velger man å ta det eller la være. Det er ikke verre eller vanskeligere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukker tungt*

Når jeg ønsker meg sex og får det - selv om jeg under helt optimale forhold ønsker meg enda mer enn sex - hvorfor skal jeg da avstå?

Jeg ønsker meg to ting og får en av dem, men bør avstå fra det jeg kan får fordi jeg ikke får begge?

Etterpå får jeg klarhet i at det ikke blir noe mer, men jeg visste at det slett ikke var sikkert uansett (for det vet man jo aldri når man er i tidlig fase av slikt) og fikk istedet en fin opplevelse/ et skikkelig knull.

Hvorfor skal jeg ikke kunne få det?

Det er jo helt opp til deg selv.

Men det å leke med følelsene er livsfarlig.

I hvert fall for oss som har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Åhh, så om man godtar og aksepterer det man får, når det også er noe man har lyst på? Så har man ikke følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...