Gå til innhold

Instruert til å lage intriger eller f.eks å ha sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja for det er jo slik, i farmen, paradise hotell, ungkaren og lignende trash TV. De blir oppfordret av produsentene og må sikkert signere på at de skal være med på dette. Til å provosere hverandre, få sinneanfall, ha sex og vet ikke hva. Jeg lar meg ikke lure, dette er nok tv-produsentenes og wannabekjendisenes best bevarte hemmlighet!

Endret av Vinnie
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget ditt? Noen hemmelighet er det neppe, man vet jo at mye av dette er planlagt, men også at menneskene som melder seg på slike ting i utgangspunktet sikkert har en personlighet som tilsier at det vil bli både sex og konflikter...

Skrevet

Poenget mitt er at det er misvisende å kalle disse programmene reality TV..når det langt fra er virkelig. Og skjønner heller ikke hvordan så mange kan engasjere (feil stavet?? :)) seg så til de grader i disse programmenne nå det er fake. Tror derfor at hvermansen ikke er klar over at det er "staget".

Gjest Trajan
Skrevet

Selvfølgelig er de blitt insturert.

Skrevet

Jepp. Hele konflikten mellom Lene og Margrethe på fjorårets PH var avtalt på forhånd og klarert mellom deltagerne. Lene fikk til og med vite hva hun skulle kritisere hos den andre (type sko, stil osv;)

Skrevet

Jepp. Hele konflikten mellom Lene og Margrethe på fjorårets PH var avtalt på forhånd og klarert mellom deltagerne. Lene fikk til og med vite hva hun skulle kritisere hos den andre (type sko, stil osv;)

Hvorfor det, egentlig?

Mobbing er ikke spennende, interessant eller i det hele tatt OK tv underholdning.

Syntes det ødela utrolig mye av paradise hotel den første sesongen.

Jeg tror ikke de som er med på dette er SÅ instruert. Jeg tror det plukkes ut folk som kan finne på å lage intriger/ha sex/kræsje personlighetsmessing. Og selvsagt lages det vrier på programmene for å forsøke å rote til "spillet" til deltagerene.

Er ikke i tvil om at det er mye som planlegges og vris av produksjonsselskapet både før og underveis. Men det er fortsatt "vanlige mennesker" og hvordan de reagerer på uvanlige situasjoner dette dreier seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...