Gå til innhold

Endelig frue....dette kan bli langt(",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fantastisk da fra begynnelse til slutt!! Jeg var så spent på været da jeg våknet, men det var flott, så alt begynte veldig bra. Min far kjørte meg og brudepiken Victoria til frisøren kl 09.00. Victoria skulle pyntes først, jeg satt og finpusset talen min så lenge. Klokken 10.00 kom min forlover med kjolen og undertøyet og skoene, så var det opp i hver sin stol for oss to! Det er min svigerinne som eier salongen, og hun hadde pyntet så fint rundt plassen jeg skulle sitte, med blomster, hjertedekor, levende lys og vin i høye slanke glass. Vi koste oss med frisering og sminking til klokken 13.00, da ville jeg begynne påkledningen, siden vi skulle bli hentet kl.13.45. Det holdt akkurat, og vi syns vi var et fint følge som ble hentet i en blankpolert og pyntet 1934-modell Chevrolet. Min sønn og min manns sønn sto og ventet på oss utenfor kirken, og da kom de første tårene - de var så stolte og pene... Min sønn fulgte meg opp kirkegulvet, og det var en fantastisk følelse å se han som sto og ventet på meg der oppe :D Vielsen ble helt nydelig, med en prest som var veldig artig og samtidig veldig nær, vi hadde trompetsolo, men det hele toppet seg vel da presten presenterte en gave til oss fra min forlover: hun visste selvfølgelig at det flotteste jeg vet er Ingvild Pedersen som synger "Det vackraste", og jammen hadde hun fått tak i henne!! Hun sang også "Kjærlighetsrosa" og det var ikke mange tørre øyne i kirken under hennes sang... Jeg for min del satt med gåsehud og klarte ikke å holde tårene tilbake heller.. Min mann og jeg klarte ikke å holde øynene unna hverandre i det hele tatt, det formelig boblet av følelser hos oss begge. Da presten kom for å gratulere oss, følte jeg meg nesten snytt, jeg sa: er det slutt alt :ler:

Etter fotograferingen reiste vi til hotellet der alle gjestene sto på trappen og ventet på oss med champagne. Vi gikk til bords kl.18.30 og vår toastmaster var munter og fin, det var en flott tale fra min forlover og jeg holdt tale for min mann, det ble latter og gråt om hverandre. Jeg hadde skrevet den på rim og kunne alt på rams like før middagen, men klarte likevel ikke å huske stort da jeg vel hadde reist meg..

Etter middag og kaffe og kaker, ble jeg plassert på en stol midt på dansegulvet, så sang min mann for meg, det var liksom hans "tale". Han sang "She" av Elvis Costello, en sang som betyr mye for oss, etterpå sang han "Ingen er så nydelig som du". Det var vakkert og stemningsfullt. Senere på kvelden ble vi begge satt ved et bord hvor det lå et hjerte trukket med folie. Alle gjestene tente hvert sitt telys, så sang de "Kjærlighetsvise" mens hver og en gikk frem og satt sitt lys på hjertet. Etter dette reiste faktisk min mann seg og holdt en imulsiv tale til både gjestene og meg :D Det ble veeeeldig sent før vi ga oss, klokken var 4 da jeg snek meg inn på rommet og tente et hav av levende lys som min forlover hadde dekorert med tidligere på kvelden... Vi har nå vært på bryllupsreise - på hytta!! Det kan være riktig så romantisk med bål og rødvin ved vannkanten under en stjernespekket himmel...

Bilder fra den store dagen kommer....

Klem fra en lykkelig frue :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som en nydelig dag og ett kjempefint bryllup. Gratulerer så masse mikkelbrud :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye! Det hørtes ut som en fantastisk dag..

Skrevet

Gratulerer! Det høres ut som en kjempefin dag! Nå må du ha lykke til som Fru Mikkelbrud, da.

Skrevet

Gratulerer så mye! Det er så deilig å være fru atte :wink:

Skrevet

Gratulerer!!!

Og vi er SÅÅÅÅ glade for at det ordnet seg med kjolen din, det var virkelig nervepirrende en stund her!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner, og til Pusekatt: det er virkelig sant at det ble nervepirrende en stund med hensyn til kjolen ja! Kjempeflaks at jeg gikk rett inn i den, den var nydelig og jeg fikk mange komplimenter for den.... Best av alt er selvfølgelig at min mann syns den var nydelig (på en annen side - hva annet kan du si til din brud på bryllupsdagen :ler: )

Skrevet

GRATULERER MASSE SOM FRU :D *Det føles himmelsk ikke sant?*

Skrevet

Gratulerer som frue! :D

Skjønner godt at du er fornøyd med dagen deres!

Gjest sunshine-t
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

Hørtes ut som dagen ble en drømmedag!!! :ler:

og det var godt kjolen ordnet seg!!hehe!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Gleder meg til bildene :).

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det hørtes så flott ut! Hytta hørtes delig ut. Vi vurderer også det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...