miss_stjerne Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Spise riktig og trene! Verre er det ikke! Men du må ha litt tålmodighet!
Chanel.No5 Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Å ha 6 kilo "for mye" på kroppen er nå ikke å være feit! Om du heller legger om til en livsstil basert på ca 1500 kalorier daglig vil du gå ned ca 0,5 kilo per uke, noe som er "raskt" nok om du ønsker en varig nedgang,det er lettere å holde vekten om du ikke hopper ned i vekt, les litt her: http://www.melk.no/artikkel.aspx?artid=10626
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Å ha 6 kilo "for mye" på kroppen er nå ikke å være feit! Om du heller legger om til en livsstil basert på ca 1500 kalorier daglig vil du gå ned ca 0,5 kilo per uke, noe som er "raskt" nok om du ønsker en varig nedgang,det er lettere å holde vekten om du ikke hopper ned i vekt, les litt her: http://www.melk.no/artikkel.aspx?artid=10626 ganske merkelig å gi slankeråd til noen som tydligvis sliter med kroppsbildet..... for det første, som du sier, 6 kilo er ingenting. og når noen bruker ordet "feit" og vil miste vekt fortest mulig, så lyser noen varsellamper. tenk deg om før du deler ut slankeprogram, og da spesielt når det ligger ca 500 kalorier under anbefalt inntak for normalt aktive kvinner.
baltazar Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan gå ned 6 kilo på kort tid. Hvor mye veier du?
LukaFrost Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Det er meningsløst å spørre om vekt uten å spørre om høyde. Og selv da vet ikke vi hvordan kroppen til ts er.
Gjest green tea Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Ca 168cm 71,17 kilo Jeg har lagt på meg kraftig på 3 måneder.
Kråkesaks Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Ca 168cm 71,17 kilo Jeg har lagt på meg kraftig på 3 måneder. Det er mulig, men du er fortsatt ikke feit. Hvorfor har du lagt på deg? spis sunt og tren litt hver dag, så blir du ikke feit.
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Det er meningsløst å spørre om vekt uten å spørre om høyde. Og selv da vet ikke vi hvordan kroppen til ts er. Enig ! Det er også meningsløst å spørre om vekt og høyde, dersom man ikke forteller noe om kroppstype, dvs beinbyggning, muskler og fett på kroppen. BMI tar kun hensyn til kg fordelt på høyde, og er kun en pekepinn. Mange andre faktorer spiller inn her også.
baltazar Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Det er mulig, men du er fortsatt ikke feit. Hvorfor har du lagt på deg? spis sunt og tren litt hver dag, så blir du ikke feit. Fornuftig svar. Ikke bli hysterisk selv om du har gått opp mye på kort tid, men prøv heller å finn ut av hvorfor du har økt mye på de 3 månedene, så ser du selv hva som må gjøres... Kanskje det holder om du bare øker treningsmengden i form av kondisjon eller styrke? Vår tålmodig og tenk langsiktig, så finner du garantert riktig balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå