Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg kan få skikkelig kraftige orgasmer under sex, og som varer lenge. Selv om jeg er avhengig av å stimulere klitoris, så føles disse orgasmene mye mye mye kraftigere enn en ren klitoris-orgasme. Når kjæresten min stimulerer g-punktet mitt med fingrene er det kjempedeilig, det føles som om jeg skal komme hele tiden og som om jeg må tisse. Jeg vet at jeg ikke kommer til å tisse på meg, men jeg klarer ikke komme ved kun stimulering av vagina/g-punkt. Kan det være slik at man kan få g-punkt og vaginalorgasmer, men må ha klitorisstimulering i tillegg? For jeg kommer jo mye kraftigere med vagina+klitoris-stimulering enn bare klitoris-. Har så lyst til å kunne gi klitoris litt fri av og til!
Rimmern Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Dette høres ut som enda en ung person som ikke har forstått ordet "sex", og som tror det betyr "samleie".
Gjest Cho Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Det er veldig individuelt, og noe man til en viss grad kan trene på. Jeg har for eksempel aldri hatt noen problemer med å få orgasme verken ved klitorisstimulering eller vaginalt, mens andre igjen aldri har opplevd en orgasme i sitt liv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Dette høres ut som enda en ung person som ikke har forstått ordet "sex", og som tror det betyr "samleie". Eh, nei. Og jeg tror ikke nødvendigvis det. Det jeg lurer på er om en kltorisorgasme kan være mer enn en klitorisorgasme. Altså om klitten kan føre til noe annet, som da ikke kan oppnås uten klitten! Er ikke sånn at jeg har et ønske om ren penetrering der jeg slipper å gjøre en dritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå