sinicola Skrevet 14. september 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg er ikke fjortis Jeg snakker ikke i telefonen på jobb Jeg har ikke tyggis på jobb Jeg er ikke der kun for å se pen ut Vi har 2 skilt i hvert prøverom hvor det spørres på en hyggelig måte om kunden kan ta med seg klærne ut derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. september 2003 #42 Del Skrevet 14. september 2003 Henger de tilbake nesten alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2003 #43 Del Skrevet 15. september 2003 Ja, jeg henger alltid klærne på plass. Synes det er respektølst ovenfor betjeningen å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 15. september 2003 #44 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg henger stort sett klærne på plass. Visse unntak finnes (som andre med korttidsminne her inne hender det at jeg ikke husker hvor jeg fant tingene...) men jeg lar de aldri ligge igjen i prøverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 15. september 2003 #45 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg henger klærne tilbake på plass eller på stativet utenfor prøverommet, hvis det finnes et slikt. Kan ikke fordra å komme inn i et prøverom der det henger fullt av klær som andre har gått fra. Det er også irriterende å ikke finne størrelsen du skal ha, fordi klærne henger i ett eller annet prøverom i stedet for på stativet der de hører hjemme. Har vel skjedd et par ganger hvor jeg ikke husker hvor jeg fant noe, og har da hengt det på et annet stativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. september 2003 #46 Del Skrevet 15. september 2003 Fordi jeg har forståelse for at ikke butikkene kan ha egne ansatte som står konstant å vokter prøverommene for å rydde i dem etter hvert besøk, og fordi jeg selv hater å komme inn i prøverom hvor det ikke er rukket å bli ryddet og jeg derfor omtrent ikke har plass til både de klærne jeg har på meg (som jo må av, og legges en plass) og de klærne jeg har med inn til prøving, så tar jeg ALLTID med meg klærne jeg tar med inn ut igjen etter mitt besøk. Jeg er derimot fullt enig med zirine om at mange butikker har mye å ta tak i selv for å løse både dette problemet og problemer som tyveri etc. Det ER mange butikker hvor tyggistyggende, telefonpratende ekspeditører er ett problem! Det ER mange butikker som IKKE har skilt som ber kunden ta plaggene med seg ut igjen etter prøving. Det er også flere butikker hvor vedkommende på utsiden av prøverommene ikke gjør jobben sin. Noen H&M butikker har en ansatt som står utenfor, alle som går inn må oppgi (og vise) antall plagg man tar med inn, og bringe med seg både lappen med antall OG rett antall plagg ut igjen. Det er også mange H&M butikker som har stativer stående rett utenfor. Men de få gangene jeg har hatt så dårlig tid at jeg har forsøkt å bruke dette stativet (fordi jeg ikke har hatt sjans til å løpe rundt å henge tilbake plaggene) så har jeg fått blikk fra betjeningen som klart sier at "kan du ikke henge dem tilbake selv?" Ergo, har jeg dårlig tid, det er sur betjening i nærheten av stativene jeg trodde kunne brukes til å henge prøvde plagg på, så henger jeg hele bunsjen første og beste sted hvor det ikke står sur betjening å ser stygt på meg! At dette gjør det enda mer rotete i butikken, driter jeg ærlig talt i! fordi butikke ikke gjør det mulig for meg verken å lette jobben deres (ved å få bruke stativet som står utenfor)! Men ta dem ut av prøverommet i det minste da, så ikke neste kunde trenger å få dårlig plass fordi butikken ikke har gjort sitt og forrige kunde ikke har giddi rydda etter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 #47 Del Skrevet 15. september 2003 mesteparten av tiden henger jeg opp, men om jeg har særdeles dårlig tid, eller om de i butikken har vært særdeles fiendlige (les:sure) så henger jeg ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 15. september 2003 #48 Del Skrevet 15. september 2003 Henger dem alltid tilbake, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 15. september 2003 #49 Del Skrevet 15. september 2003 Kommer an på butikken det. På H&M tar jeg med klærne og henger de et eller annet sted i butikken, mens i mindre og hyggeligere butikker henger jeg klærne på plass. Synes det er en uting å la det henge igjen i prøverommet; da er det bedre å bare legge de på oppsamlingsbordet eller levere dem ved kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå