Gjest lolita___ Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Tenkte jeg skulle lage en tråd for oss som vil dele våre tips. For Skjønnhet/sminke/hår. Mine beste tips er Skjønnhet:-Drikk mye vann. -Grønn te -Frukt og grønt -Ansikt maske 2 ganger i uka Sminke:Er noe jeg har lært på kvinne guiden:) Får du ikke eylineren til å sitte,kan du dra spissen på eyelineren gjennom flammen på laighter,da sitter den som støpt hele dagen. Hår:Må bli øl gjær
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 (endret) -Hvit eyeliner på våtkanten, åpner blikket. -Finne en maskara som funker på dine vipper, gjør mye for øynene. Max factor Masterpiece false lashes er min "billig" favoritt. -Ikke bruk maskara eller annen sminke (bruker bare hvit liner på våtkanten) under øyet, gir et yngre utseende. -Være forsiktig med for mye farge på rouge, ikke bruk for mørk farge på dagtid. Bruk en rosa/ferskentone og dus godt ut. -Bruk lite foundation, jevn godt ut. Huden skal synes, ikke sminken. -bruk løspudder med stor kost, men bare litt over foundation for å matte ned. -rens huden før du legger deg og bruk alltid fukt.krem. -vær forsiktig med sol. -drikk tran. Endret 29. mars 2010 av Vinnie
Frua Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Mitt beste tips er vel å ta med et speil ut på trappa for å sjekke sminka i dagslys før man sier seg ferdig. Vil også anbefale Jan Marini hudpleieprodukter som et tips til de som har hudproblemer. Disse gjorde mer for meg på et par uker enn MD og Decleor har gjordt på flere måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå