Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt lyst på Nokia 6700 Classic Pink. Synes den ser skikkelig stilig ut :) Men er den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sjekke ut disse ulike sidene med tester :)

Skrevet

Jeg har Nokia 6700, men desverre i svart. Den rosa kom ut etter at jeg kjøpte min. Jeg er veldig fornøyd med telefonen. Deilige taster å skrive på, god og klar skjerm og bra batteri levetid. anbefales! :)

Skrevet

En teknofob i familien har denne og stortrives. Enkel i bruk, veldig god lydkvalitet, fantastisk kamera og god kvalitetsfølelse. Litt spesielt tastatur, ikke alle er like begeistret for det.

Skrevet

Kamera krever godt lys for at bildene skal bli bra, ellers er den ikke super til å skrive sms med, batterilevetiden er helt OK.

Skrevet

Hvordan er Mp3-spilleren på den? :) Er det med øreplugger?

Skrevet

Den bruker jeg ikke, så vet ikke åssen den er.. :klø:

Skrevet

Jeg har en slik telefon. Telefonen er helt grei, men tastene er slik at det er fort gjort å taste feil. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sendt tomme eller uferdige sms-er fordi "send"-knappen er plassert litt klønete...Tastene går også veldig i hverandre så det tok sin tid å venne seg til dette tastaturet. Om du - som meg - sender mange sms-er ville jeg faktisk vurdert en annen modell.

Lyd, grafikk etc. er relativt bra på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...