Quirr Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har en eller annen gang, et eller annet sted, sett noen som har flere bokser i kjøleskapet. I disse boksene var det sortert f.eks. tuber i en boks, kjøttpålegg i en boks, ost i en osv. Utrolig ryddig og oversiktelig! Er det neon som har sett dette? Og er dette bokser som er laget til dette, eller er det "hvilken som helst" bokser, mon tro? Hvor får man kjøpt disse? Takknemlig for svar
Gjest navnelapp Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 I vårt kjøleskap følgde det med slike boksar (Gram). Vår løysing er å ha ein stor boks, sikkert 20 x 30 cm x 15 cm, til alt pålegg. Det held stort sett. Så har vi dei øvrige boksane i døra, med margarin, middagsrestar m.m.. Eg veit ikkje kvar ein får kjøpt slike store boksar, dei eg har sett på IKEA er lågare.
x303 Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Bruk vanlige plastbokser i alle fasonger og størrelser, dem har jo på mekk, biltema, clas o, hvor som helst.
skrue Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Bruk vanlige plastbokser i alle fasonger og størrelser, dem har jo på mekk, biltema, clas o, hvor som helst. Om matvarer kommer i direkte kontakt med plasten bør man sørge for at platen er laget for å kunne oppbevare mat. Ikke all plast er det. Clas O. har helt sikkert det. Det står ofte litt informasjon inngravert i selve plasten.
Quirr Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 Takk for svar!! Clas Ohlson here I come ;o) God påske til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå