Tussilago_2 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hei Er det noen som vet om en "lett" kaffekanne? Har en eldre mor som klager over vekten på kaffekannen, hun bor alene så hun trenger ikke at den skal holde så mye. Men bør være lett i vekt (uten kaffe i) og ikke vanskelig å helle kaffen opp i... Lett litt rundt på internett, men står som regel ikke vekt på produktene. (Fant noen som veide 0,800 g - 0,900g. innbiller meg at dette kanskje er standardvekten)
x303 Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 De har en sølvfarget (som også kommer i hvit) på Tilbords, husker ikke hva den heter, men det er den Tilbords anbefaler som Termokanne. 1.1 liters. Hvis du kan vente til imrg kan jeg sjekke på jobb merket. Den er veldig lett, vi bruker den på sykehjemmet hvor jeg jobber, og våre pasienter har ingen problemer med verken å løfte, eller kaste den etter oss for den saks skyld.
Tussilago_2 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Venter gjerne Blir ikke kjøpt inn i morgen uansett... Endret 28. mars 2010 av Tussilago_2
x303 Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Oki! Da sjekker jeg det imorgen kveld! Skal veie den for deg, hehe!
Gjest Minimi Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Min veier litt over 700 gram. Den er veldig grei å helle i fra. Den heter Tiger, og er kåret til best i test. Holder veldig bra på varmen! Trur den er kjøpt på Skeidar til 100-150 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå