Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og leser om metoder for å få langt hår, og kommet over en shampo og balsam som heter F.A.S.T.

Noen som har erfaringer med denne?

Har lest at den funker på mange, men at den sliter på håret..

Skrevet

Jeg har prøvd den for noen år siden. Synst ikke den funket...

Skrevet

Bare tull! ;)

Hadde det faktisk eksistert et produkt som ga økt hårvekst (og bare på hodet) ville det vært en verdenssensasjon, kostet en formue og vært mye mer kjent enn F.A.S.T er.

Skrevet (endret)

Jeg brukte den en periode (2-3mnd), men merket ikke noe forskjell.. ;)

Endret av dinedama
Skrevet

Bare tull! ;)

Hadde det faktisk eksistert et produkt som ga økt hårvekst (og bare på hodet) ville det vært en verdenssensasjon, kostet en formue og vært mye mer kjent enn F.A.S.T er.

Ikke nødvendigvis alt det der. Vitamin B6 er verken sensasjonelt eller dyrt.

Skrevet

Fungerer for meg og håret mitt har blitt mye sunnere og mykere etter jeg begynnte å bruke den. Mange som prøver og sier det ikke fungerer har ikke brukt den så lenge. Du må bruke den 3 uker før den begynner å ha en effekt. Den virker nemlig ved at håret ditt ikke tar vokse pauser som det vanligvis gjør. Det vokser derfor hele tiden, og dermed raskere.

Jeg bruker kun denne shampoen nå fordi håret mitt har blitt mye finere. Litt merkelig de først 2 ukene føltes det tørt og trått, så plutselig ble det kjempefint. :jepp:

Skrevet

Ikke nødvendigvis alt det der. Vitamin B6 er verken sensasjonelt eller dyrt.

Nei, men noe som man, hvis man har et godt kosthold, får i seg i nødvendig mengde. Vil man ha et tilskudd av vitamin B6 kan man ta det som kosttilskudd.

Inneholder denne sjampoen vitamin B6? Ja, da lurer jeg på hvordan hårcellene som produserer de enkelte hårcellene klarer å ta det opp fra shampoen? Vitamin B6 er nemlig vannløselig, og kan ikke under noen omstendigheter bli tatt opp direkte av hudens overflate.

Det er ingen fancy vitaminer, mineraler eller andre stoffer som skal hjelpe hårets vekst som kan hjelpe fra utsiden av kroppen, men å ta f.eks. B-vitamin for å unngå vitaminmangel (som vil hemme hårveksten) er noe helt annet - som faktisk fungerer.

Likevel er det også bare tull at håret vokser mer ved f.eks. B-vitamintilskudd, håret vokser maks 1cm i måneden (+/-, alle er forskjellige), det eneste vi kan gjøre er å ikke hemme veksten - dvs. ha et godt kosthold - som bla. innebærer nok inntak av vitamin B6, gjennom fordøyelsen og ikke fra en sjampo.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt den og har brukt den noen dager. Ikke det at jeg har noen stor tro på at den kommer til å funke noe særlig, men bare for å prøve. Ei venninne mente hun merket en helt syk forskjell og at håret hennes hadde vokst kjempemye, helt ærlig så jeg egentlig ikke noe særlig forskjell på henne, så kanskje det er litt psykisk og? At den funker hvis man tror den gjør det? Hehe :gjeiper:

Skrevet

Driver og leser om metoder for å få langt hår, og kommet over en shampo og balsam som heter F.A.S.T.

Noen som har erfaringer med denne?

Har lest at den funker på mange, men at den sliter på håret..

Brukte den shampoen og balsamen for et års tid ca, og ja det sliter veldig på håret.Men jammen om det vokste raskere! :enig: Nå vokser håret mitt fort fra før av,men likevell så jeg stor forandring :) Åsså synes jeg den lukter kjempegodt.

Håper du blir fornøyd. ;)

Skrevet

Jeg bruker F.A.S.T. shampoo og er veldig fornøyd.

Skrevet

Hva er prisen på de greiene?

Samlet pakke med shampo og balsam koster rundt 400kr i salong såvidt jeg husker.På nettet vil jeg tro du får det billigere :)

Skrevet

Helt ælig hvordan skal denne shampoen få håret til å vokse?

Skrevet (endret)

Massere inn ja masserer du inn vanlig sjampoo så vil du også øke blodsirkulasjonen i hodet.Og grunnet dette så får man kanskje lengre hår.Jeg har tro på kosttilskudd som ølgjær det funker,men en sjampoo kan ikke trenge seg inn i hode og få håret til å vokse..Dere sløser bare pengene bort.

Endret av Bella_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...