Darkannie Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Etter å ha hatt ferskvannsakvarium i mange år for noen år tilbake, kjenner jeg lysten på å anskaffe et nytt akvarium sige innpå. Men denne gangen har jeg lyst å skaffe et saltvannsakvarium! Det er jo så fint!! Men jeg lurer, hva kommer det sånn summa summarium å ligge på i pris med alt av utstyr? Jeg tenker et passelig stort et, ikke særlig mye mer enn 300 liter.... Er det mer arbeid enn med et ferskvannsakvarium? Det jeg hadde var bare på 100 liter.... Endret 28. mars 2010 av Darkannie
Gjest Huffsa Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Etter å ha hatt ferskvannsakvarium i mange år for noen år tilbake, kjenner jeg lysten på å anskaffe et nytt akvarium sige innpå. Men denne gangen har jeg lyst å skaffe et saltvannsakvarium! Det er jo så fint!! Men jeg lurer, hva kommer det sånn summa summarium å ligge på i pris med alt av utstyr? Jeg tenker et passelig stort et, ikke særlig mye mer enn 300 liter.... Er det mer arbeid enn med et ferskvannsakvarium? Det jeg hadde var bare på 100 liter.... Det er MYE mer arbeid enn ferskvannsakvarium. Du må også regne med en 20.000 for utstyret og fisken.
Darkannie Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Ja, mer arbeid regnet jeg nok med at det er med et saltvannsakvarium. Men 20.000,-? Wow! Det var litt i overkant av det jeg hadde trodd/håpet....tenkte kanskje rundt halvparten jeg! Men der ser man, så feil kan man ta!! Da må jeg nok spare litt til! Takk for svar! Endret 28. mars 2010 av Darkannie
Gjest Psiv Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Det trenger ikke koste så mye for et saltvannsakvarie, bare prøv å finne utstyr andre steder enn i den lokale dyrebutikken. Mannen min hadde flere saltvannsakvarier for et par år siden, det var ikke snakk om at det kostet 20 000 (eller, det kom vel opp i det etter hvert, ettersom han skulle ha alskens merkelige, sjeldne arter oppi der :gjeiper: ). Anbefaler denne denne siden, her er det mye tips å få, og et fint bruktmarked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå