Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Del Skrevet 28. mars 2010 I så fall, forstår du at dette i vesentlig grad ødelegger muligheten for noen sinne å finne en kjæreste, og at du dermed ødelegger for deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. mars 2010 #2 Del Skrevet 28. mars 2010 I så fall, forstår du at dette i vesentlig grad ødelegger muligheten for noen sinne å finne en kjæreste, og at du dermed ødelegger for deg selv? Interessant problemstilling faktisk Litt pysete av deg å skjule deg bak en AnonymBruker da men Skal tenke på det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Del Skrevet 28. mars 2010 Interessant problemstilling faktisk Litt pysete av deg å skjule deg bak en AnonymBruker da men Skal tenke på det ... Venter spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. mars 2010 #4 Del Skrevet 28. mars 2010 I så fall, forstår du at dette i vesentlig grad ødelegger muligheten for noen sinne å finne en kjæreste, og at du dermed ødelegger for deg selv? Nei, jeg har bare preferanser, krav og ønsker. Nei, det er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. mars 2010 #5 Del Skrevet 28. mars 2010 Venter spent. Altså om jeg oppviser innskrenkethet, fordomsfullhet, smålig innstilling etc. Finnes det ett eneste menneske på denne jord som ikke mer eller mindre oppviser det i ulike sammenhenger? Sannsynligvis ikke, tror jeg. Men når det gjelder å finne en kjæreste, så har nok jeg et mer tradisjonelt verdisyn enn mange andre (yngre) har i dag. Derfor er det også veldig viktig med ei dame som har et kompatibelt verdisyn - tilsvarende moral, etikk, normer og uskrevne regler som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
james Skrevet 28. mars 2010 #6 Del Skrevet 28. mars 2010 Spørs vell hvilket område du er trangsynt på? F.eks. en person som ikke spiser brokkoli pga. han/hun ikke likte det som barn plager meg ikke i det hele tatt. En som hater meg for jeg er hvit er en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 29. mars 2010 #7 Del Skrevet 29. mars 2010 Trangsynt i forhold til hva? Eller er det kresen du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #8 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Tenker du trangsynt som i kritisk og med krav og ønsker, eller som i snever med tunnelsyn og skylapper? Endret 29. mars 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. mars 2010 #9 Del Skrevet 29. mars 2010 Tenker du trangsynt som i kritisk og med krav og ønsker, eller som i snever med tunnelsyn og skylapper? Jeg holder en knapp på sistnevnte - og legg til påståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå