Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Det har blitt populært her å klassifisere KG-brukerne etter diverse kriterier (hver er mest sexy etc.). Slenger meg på denne bølgen. Det jeg lurer på er hvem du mener fremstår som mest kunnskapsrik av brukerne her? Jeg setter en knapp på Pingting
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg tror ikke at folk tør å svare på kim som er mest kunnskapsrik
Twink Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Enig med TS - må bli Pingting! Sikkert mange flere smarte her og, men Pingting utmerker seg siden hun alltid er flink til å backe opp med seriøse kilder, og svarer ofte på en del problemstillinger som ikke så mange kan svare på. Men det kommer jo litt an på i hvilken sammenheng og, jeg liker en del av temaene Pingting tar opp, og da legger jeg mer merke til henne. Ellers kan jo f.eks. Aluminium nevnes når det gjelder bil og slikt. Feuerstein (han med bender logoen?) tror jeg er ganske kunnskapsrik, han er vel fysiker eller noe sånt. Og Alison på økonomi! Liv når det gjelder NAV, lover og regler. Bergans på kosthold. Sikkert mange flere også. Endret 29. mars 2010 av Twink
Gjest SmallTalk Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Feuerstein og Lommerusk. (Er Lommerusk her inne lenger? Lenge siden jeg har sett han). Endret 29. mars 2010 av SmallTalk
Keyser Soze Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Enig med TS - må bli Pingting! Sikkert mange flere smarte her og, men Pingting utmerker seg siden hun alltid er flink til å backe opp med seriøse kilder, og svarer ofte på en del problemstillinger som ikke så mange kan svare på. Men det kommer jo litt an på i hvilken sammenheng og, jeg liker en del av temaene Pingting tar opp, og da legger jeg mer merke til henne. Ellers kan jo f.eks. Aluminium nevnes når det gjelder bil og slikt. Feuerstein (han med bender logoen?) tror jeg er ganske kunnskapsrik, han er vel fysiker eller noe sånt. Og Alison på økonomi! Liv når det gjelder NAV, lover og regler. Bergans på kosthold. Sikkert mange flere også. Var det ikke Ilcrappo som hadde Benderlogo? Ser ikke ut som han har det lenger. Jeg er enig i at han virker ganske kunnskapsrik. Ellers synes jeg at Mann 42 også er en ganske oppgående fyr.
Twink Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Var det ikke Ilcrappo som hadde Benderlogo? Ser ikke ut som han har det lenger. Jeg er enig i at han virker ganske kunnskapsrik. Ellers synes jeg at Mann 42 også er en ganske oppgående fyr. Jo det var det! Men Feuerstein er sikkert en smart fyr han og siden jeg har merket meg nicket..
Shade Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Det er mange her inne som kan mye forskjellig, jeg har spesielt merket meg Sissan(fantastisk på relasjoner og kjempeflink til å formulere seg) og Alison(den man går til om man har spørsmål om økonomi). Selv om det som sagt er mange andre som jeg også syns kommer med gode råd og har gode svar når man spør om noe
tineline Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har merket meg Tabris på miljøfronten. Ellers så syns jeg selv jeg er en racer på karriere- og utdanningsforumet. Bergans er også en god kilde til pålitelig kunnskap, har jeg fått det for meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå