Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sett disse seriene anbefalt flere ganger her på forumet tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på disse. Har nå bestilt første boken i begge seriene, men er det en av de jeg burde lese først? Eller går det for det samme? Vil dere si at en av seriene er bedre enn den andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare lest Riftwar sagaen, eller sagaen om Riftkrigene på norsk ;). Men ut ifra et kjapt google søk tror jeg du bør begynne med den for Empire trilogy kan røpe en del av det som skjer i den første serien.

Skrevet

Riftwar først selvfølgelig. Jeg gjorde feilen å lese noe i litt feil rekkefølge og fikk vite litt for mye en gang (dvs lese bøker som kom etter Serpentwar før selve Serpentwar-bøkene).

Men synes begge er veldig gode, de senere Feist-bøkene har blitt litt så-så, men både Riftwar og Empire er underholdende - begge på hver sin måte :)

Skrevet

Ok, takk! Da begynner jeg med Riftwar.

Bøkene ble sendt fra play.com 15/3, og der pleier leveringen å være kjempekjapp. Skjønner ikke hvorfor posten bruker så himla lang tid om dagen... :sur:

Skrevet

Tror ikke det er posten her i Norge, men heller noe de bruker, har også merket at det nå tar lengre tid fra play nå om dagen.

Kos deg med bøkene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...